Måndag :)

Så nu är vi inne på den 12 dagen med strattera för Melker.
Är bara 10 mg han äter men denna gång vill de inte öka på för fort för pulsen ligger mellan 90-100 o den är ännu inte bra.
Melker var utan medicin i 5 dagar o herregud , han blev som en durasell kanin utan den :)
Men han var inne o gjorde ett EKG utan medicin i kroppen o vi fick provsvaret efter några dagar o det såg bra ut.
Medicinen har hjälp lite men en annan sak har blivit lite värre men har meddelat Bup det när jag var inne i Fredags.
Melker fick inte gå i skolan förra veckan så jag började med att jobba kväll.
O det var så skönt att komma tillbaka till jobbet.
Men självklart med min tur så blev Melker jätte dålig i Söndags o Mira fick feber i natt så jag vabbar :(
Tror att jag är riktigt popis på jobbet nu ;)
 
I Lördags så var vi o firade min Styvfar som fyllde år, så det blev mat o tårta.
Sen kom min Far o hämtade oss så vi lämnade kvar barnen hos Mormor så fick vi skjus in till Conventum.
Av Tomas o Marica fick jag två biljetter till Gustafsson & Schyffert i födelsedagspresent.
De tyckte att Mattias o jag skulle ha en rolig kväll utan barn efter allt vi har gått igenom.
Super snäll o en toppen present !
Det var helt klart en super rolig kväll , de ägde :)
O min Far kom o hämtade oss också o på Söndagen så åkte vi o hämtade en sjuk unge som sedan bleb två sjuka ungar !
 
Måste ju berätta att jag har hittat en sida på facebook som man kan prata med andra föräldrar som har samma problem som oss.
Verkar vara en toppen grupp, vet inte hur många som är med men kan tippa på över 100 stycken i alla fall.
O snart ska de fixa en träff för alla i stockholm.
Det kommer bli riktigt skönt att umgås med andra med samma problem, man slipper liksom förklara sig eller känna sig dumförklarad med dessa människor.
är så glad att jag hittade sidan :)
 
Nu lite bilder :
Måste ju visa mitt fina löshår jag fick för ett tag sen :
Ja det blev dyrt att vara hemma för mig hittade så snygga saker hela tiden.
Dessa stövlar, jag älskar dom ! 
Melker o Mira fick nya väskor till Skolan/dagis. Mira blev så nöjd att hon skulle gå hela vägen med den till dagis :
 
 
Så det blev lite blandade bilder.
Nu ska jag laga lite mat tills mannen kommer hem.
 
Ha en toppen Måndag alla ! 
 
XOXO
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0