Bilder

Ja istället för att skriva massor, som jag har glömta att göra så lägger jag in massor av bilder isället :)
 
 
Altan bygge :)


 
 
Ute kväll med Jennie :)


Sigrid ska vara med överallt :)
 
Hel dag hemma hos Farmor :

Myggbett :                   Hel dag hemma hos storebror: Myggbett eller sandloppor fick hon under natten, stackare !       Första dagen i skolan :) Börjar Tvåan .                  Mira har fått världens sötaste hus ! Hon är så nöjd med det ! Tack så jätte mycket Karèn :)               Mira ville fotografera medans vi väntade på Melker i skolan :)



Så nu har jag nog fått med det mesta :)
Igår så var jag iväg med min Far o tre av mina syskon för att besöka Farmors grav.
Var en riktigt trevlig dag !

Så nu måste jag ringa lite samtal.
Ha det gott alla !


XOXO


























 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0