Uppdatering...

Nu ska jag uppdatera lite som har hänt med Melker.
Skriver här för jag tycker det är jobbigt att prata om, har berättat mer ingående för nära o kära.
 
I Tisdags åkte vi till Bup för att träffa en läkare som vi hade fått veta så skulle vi få ett intyg om vårdbidrag för att skicka in till försäkringskassan.
Träffar en super bra Läkare som frågade lite frågor.
O efter Melkers svar o Läkarens utlåtande så fick vi inget papper utan en snabb läkarundersökning o en remiss för att ta EEG :(.
Hela mitt liv rasade samman.
I Torsdags när jag jobbade så ringde psykologen mig för att fråga hur vi tog allt.
Jo jag berättade precis som jag kände , o jag mår psykiskt dåligt själv,gråter när jag pratar om det.
Vill bara vara instängd i ett rum i några dagar.
I Fredags så ringde läkaren upp för att fråga om vi har fått tid för EEG för hon hade skrivit att det var akut.
Men det enda vi har fått är en lapp att Melker ska bli kallad om 1-2 månader :(.
Har en tid hos läkaren om två veckor.
Så hon skrev ut Risperidon åt Melker så länge.
Jag vet att man inte ska förstora upp allting men när det handlar om ens barn så är det svårt att inte göra det !
 
Jag tar en dag i taget o försöker att klara av alla måsten man måste göra varje dag.
 
Idag så får jag lite annat att tänka på i alla fall.
För snart kommer min Mor o syster med familj över o firar mig.
O nästa helg har jag fest på lördagen o kalas på Söndagen det är bara de där jävla dagarna i mellan man ska klara av .
 
Det bästa utav allt är att Melker inte är så medveten om allt som händer !
 
Är så glad av att ha Familj o Vänner som jag kan prata med !
Ni är guld värda.
 
Ha nu en toppen helg alla !
 
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0