Ester <3

Ja vad ska man skriva................
Våran älskade katt lämnade oss med stor sorg o saknad den 1 Maj.
Hon gick ut o lekte som vanligt o vi är väldigt noggrana med att ta in våra katter på kvällen.
Men hon kom inte när vi ropade, var ute o letade men ingen katt.
Vi sov lite sen ut,letade hela natten gick upp tidigt men ingen söt katt stog på altanen för att komma in.
När jag kom hem från jobbet den 2 Maj så gick jag o barnen ut o letade i skogen.
Sigrid (den andra katten) gick med o skrek :(
När Mattias kom hem så gick han iväg o sen kommer han tillbaka o berättar att hon ligger efter väg kanten............
Hon var jätte fin !
Visade Sigrid henne men hon blev jätte rädd o gick undan, hon har suttit vid väg kanten legat i fönstret o väntat på sin vän :(.
Vi gjorde en fin begrvningsplats i skogen o Mattias snickrade ihop ett jätte fint kors.
Hon fick med sig sin älsklings råtta.
Jag vet att det bara är en katt jag skriver om, men hon betydde otroligt mycket för mig o mattias.
Hon blev bara 2 1/2 år :(





Tyvärr så måste vi skaffa en till katt för Sigrid.
Hon har aldrig varit själv sen måste hon ha sällskap.
Har fått kontakt med en som har en honkatt som är 6 v nu, jätte söt.
Så vi får se.

Sov gott älskade Ester <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0