Rubrik ?

Hallå igen :)
Blev en hyfsad lugn Söndag.
Blev ett besök hos Fam N eller snart blir det fam N.
Åkte dit för att låna kattburen o för lite fika.
Blir inte så ofta vi åker dit så det var trevligt !
Sen fick barnen en stor fråga tycker jag till deras Bröllop :)
Riktigt roligt ! Hoppas de sköter sig då !
När vi kom hem så kom M & T med barnen.
Så skönt när barnen leker så bra med varandra så vi vuxna kan sitta o skvallra i fred ;)
Efter de hade åkt så kom bror min, vi tar hand om han varannan vecka ;).
I går så blev det långjobb,skulle jobba från 07,00-16,00.
men tyvärr så fanns de ingen som kunde jobba kvällen så då byte jag bort min Tisdag alltså idag mot kvällen.
Så jag jobbade från 07,00-21,15 var rätt mör i kroppen när jag kom hem :S,man ä ju ingen ungdom längre :)
Så idag har jag varit ledig :)
O min kära vän J fyllde år så då bjöd jag ut henne på frukost på sveas sen fick jag se deras nya lägenhet.
Kan säga att jag var riktigt avundsjuk på deras baksida !
O sen har jag gjort något jag aldrig trode jag skulle göra..........
har beställt en färdig tårta till Miras födelsedag....
Hemskt säger jag !
Mina barn har alltid fått välja själva hur deras tårta ska se ut o jag har försökt att göra det så gott jag kan.
Men nu är jag gammal o inte orkar ;)
Ne det är så här,Mira fyller 3 på Måndag o vi ska ha kalas för några vänner på Lördag o självklart jobbar jag till 16,30 o de ska komma 16,30 :/
Men men kalas ska man ha, så när jag är ledig på Fredag så ska jag först åka o hälsa på min Farmor som tyvärr är väldigt dålig o ligger på lindesbergslasarett o efter det så blir det hem att baka.
För något måste jag ju göra till kalaset annars kommer jag känna mig som världens sämsta mamma !


Ja det har jag glömt att skriva, våran stationära dator har gått sönder så jag var en snäll Fru o köpte en ny till min man i förtidig födelsedagspresent o idag kommer den :)
Så jag vet vad Mattias kommer att göra resten av kvällen :)



Imorgon Onsdag har jag inget inplanerat förutom att jobba till 16,00 :)
men på Torsdag så ska jag o M in på en föreläsning inne på Usö om ADHD.
För om Melker nu har det så kan vi kanske förstå han bättre så barnens Farmor ska komma o sitta barnvakt.

Igår så var Mira hos Tandläkaren o det hade väl gått så där ...
Hon ska inte ha tutten på dagarna fick hon höra :) För när hon var sjuk sist så fick hon ha tutten o jag kan säga det att det är inte det lättaste att ta bort den.
Idag på morgonen gjorde jag det o då skrek hon hela vägen till dagis :/
Jag ångrar jätte mycket att hon fick tutte när hon var liten men men tyvärr så kan jag inte göra så mycket åt det nu :)
Melker hade aldrig någon så vi slapp att ta bråket med han :)


Detta sällskap har jag nu :

Köpte en ny ram idag :

Köpte en ny hissgardin förra vecka,skit snygg o billig var den ska köpa en större imorgon o sätta i vardagsrummet. Roligt att förnya sig lite :)



Jaha dagen går fort när man har det roligt :)
Ska väl ta cykeln o åka o hämta mina små troll :)

Ha nu en toppen Tisdag alla glada !

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0