Stjärna i himlen

I går Fredag så åkte jag & Mira med Morfar för att hälsa på Farmor som ligger på Lindesbergslasarett.
Hon fick influensan o blev väldigt sjuk,men hon var bättre i Tisdags när min Far var där.
Men när vi kom in på sjukhuset så såg hon tyvärr inte så pigg ut.
Fick en chock när jag fick se Farmor så hjälplös !

Mira blev lite rädd för hon har aldrig sätt en sjuk människa förut med slangar lite här o var.
Men Farmor pratade lite o tog Mira i handen o Mira berättade att hon fyller år på Måndag hela 3 år :)
Vi hjälpte Farmor med att dricka lite sen var hon stört skön, helt plötsligt skulle hon ha två bananer o några clementiner för hon var så suge på det.
Men tyvärr så har hon inte fått i sig någon mat på några dagar.
Lite svårt att förklara här,lät roligare när jag var där.
När hon sov så höll vi henne i handen så hon kände trygghet.
Far o jag gick o fikade efter o vi pratade om att hon kanske inte kommer att leva så länge till......
O kl: 15,30 idag fick jag ett samtal att en stjärna kom till himelen idag kl: 15,10 :(
Sov gott Farmor <3

Kommentarer
Postat av: Heponimake

Åhhh - jag beklagar verkligen gumman! <3

Varm kram!

2012-03-11 @ 19:56:35
URL: http://www.heponimake.com
Postat av: Miss Piggy

Tack vännen.

Om du undrar varför jag inte kommenterar i din blogg så mycket så är det för att jag läser den från telefonen o jag vete fan hur man skriver kommentarer från den :)

Börjar bli gammal :)

2012-03-12 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0