Lör-Sön

O har haft en toppen helg,fast min andra hälft har varit tvungen att jobba !
Igår när regnet öste ner så tog vi bilen och åkte hem till Syster Yster med Familj.
Där fick barnen leka medans jag & Jenny kunde sitta o dricka kaffe hela dagen :)
Efter några timmar där så åkte vi förbi Mormor också o sa Hej.
Strax efter vi kom hem så kom Mattias hem också så då blev det mat och sedan ut o sätta ihop studsmattan.
Melker var hos en kompis hela tiden så Mira hjälpte till med studsmattan.
Hon är så rolig , hennes meningar under hela uppsättningen var - Duktig du är Mamma - Vad duktig du är Pappa - Får jag hoppa :).
Men när det var klart så fick hon självklart hoppa.
Tyvärr så kan ju inte jag använda den för mina kristaller men det är lika roligt att se på .
När Melker kom hem så var hans första mening -GUd vilken liten...
Tror du man blev arg på han då ?!!!
Skit unge !



Idag Söndag så åkte jag & Barnen iväg o slängde lite skräp sedan åkte vi o hämtade Morfar.
Åkte ner till Kumlas ridbana för att titta på Team : Södling .

Var lite kallt, men köpte chips i kiosken till barnen så de blev nöjda :)



Deras nya Häst :


Nu var det Melker & Mira som har tagit korten :)



När vi kom hem så drog Melker iväg o lekte & Mira lekte med Ozzy.
Nu sover Mira o Melker är fortfarande borta.
Snart kommer min andra hälft hem då ska jag upp o handla :)

Imorgon Måndag är jag Ledig, barnen också så det blir en överaskning om vad vi ska hitta på .
En sak vet jag att vi ska göra...iväg o titta på nytt köksbord :)

Denna bild togs i Fredags,mitt lilla troll :




Nu blir det nog att laga mat !


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0