Bildbomb :)

O nu så har jag glömt att skriva igen :)
Men men här kommer massa bilder om dagarna som varit :




Den 19/5 2012 så blev de Herr & Fru Norling.
Mina barn var ringbärare .
De var så himlans duktiga !
O ett super fint Bröllop var det !












Snigeljakt med Mira





Den 29/5 Firade jag & Mattias 2 år som gifta, o tråkigt nog så jobbade jag kväll :(.
Men men jag planerade utan Mattias vetskap att Fredagen den 1 Juni skulle vi hitta på något skoj.
Så jag åkte ut på eftermiddagen med Mira till Farmor och sedan Melker till Morfar.
Robbin kom och hämtade oss 17,00 så åkte vi in till Örebro och möte upp Fam Norling.
Jag bjöd ut dom för att Karin fyllde hela 30 år dagen innan.
Vi åt riktig god mat på Grekiska kolgrillen.
Sedan begav vi oss år varsitt håll, Mattias fattade inget :)
Sen när vi kom till Hotell Clarion så fattade han :)
Många kanske undrar varför vi var kvar i Örebro ?!
För det första så skulle det hända barnen något så finns vi nära för det andra så tänkte man inte på vart man var vi var ju bara inne på rummet :)






Ja vi hade helt enkelt en toppen dag & kväll !




Den 30/5 var Mira & jag inne till ögon igen.
Robbin var så snäll och följde med, tog ju 2 1/2 timme så det var skönt med sällskap.
Mira kommer tyvärr få mycket starkare glas nu, det var lite lättare att mäta när hon var lite större.
Men glasen kommer inte bli så tjocka för vi betalade lite extra så de kunde göra de mindre.
Dessa har vi beställt :


O jag fick frågan om min operation om jag vill göra den med lokalbedövning.....
O tyvärr så måste jag väl göra det, för annars måste jag vänta jätte länge för narkosläkarna har inte så mycket tid sen är de få.
O jag måste vist göra operationen annars kommer det bli värre.
Klarar knappt att köra bilen fram och tillbaka till odensbacken.
Det kommer som små blixtrar i ögonen efter ett tag, så jag har blivit mycket tröttare o har mer ont i huvudet.
Så jag får hoppas att den blir snart !
.....................................................................................................................................................................


Igår den 9/6 så kom våran älskade _ _ _ _ _ _ hem till oss :)
Kommer inte skriva ut hennes namn här eller på Facebook.
Gör detta av respekt av en vän som har det jobbigt just nu.
Men när de mår bra igen så kommer jag skriva ut namnet !


Detta är bilder från den 20/5. Det är inte det lättaste att få med henne på bild nu :)




Hon är helskön katt.
Är överallt och inte rädd för något.
Tycker om att ligga i knä i några minuter sedan måste hon iväg o busa :)
Sigrid våran andra katt är livrädd för denna lilla :)
Hon låter som en spottkobra när lillan kommer i närheten :)
Man det blir bättre o bättre för varje dag.

.............................................................................................................................................................

Har jobbar hela helgen fast jag känt mig trött o hängig.
Men nu kommer jag vara hemma i hela 9 dagar :)
Har sjukskrivit mig tis-tor för ryggont och halsen.
Sedan är jag föräldraledig Fre-Tis :)
Melker slutar ju 1 klass nu på Fredag och det kan man ju inte missa !
Ska iväg idag o köpa mig en pilatesboll, Monica ska visa mig några övningar för ryggen i veckan :)
Är nog rätt så bra och försöka tränna ryggen det är ju inte det lättaste arbetet man har !


.................................................................................................................................................................

Så nu ska jag gå o vila lite med Mira innan Melker kommer hem :)



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0