Bild bomb

O nu har de gjort om min blogg sida......................Blir så trött på detta, är ju lite trög när det gäller datorer !
Men jag gör väl ett försök :)
 
 
På Midsommarafton grillade  vi med de bästa !
Var super trevligt !
 
 
Jobbade midsommar dagen o söndagen.
 
Nu kommer de andra dagarna i bilder :)
Måste ha Ozzy i koppel annars rymmer han över till grannen :)
Mira & Sigrid Myser :
När den varmaste dagen var nu iveckan så cyklade jag till jobbet.
Efter så åkte jag o hämtade Mira på dagis, hon skulle absolut ha sin vintermössa på sig !
Efter massa skrik så vann hon, ni skulle bara veta vilka blick jag fick av de jag cyklade förbi :)
Mira har fått tre nya kompisar här på gatan i hennes ålder.
Så efter X antal timmars lek så hittar jag ofta henne sovades på olika ställen :)
O så här måste man ju se ut när man ska leka med kompisarna i regnet :
Var till Lek & Bus landet med Peter o hans två barn. Morfar var barnvakt åt Jennys två barn så vi åkte alla tillsammans.
Super trevlig dag hade vi !
Spelade Lazer game för första gången också.
Skit vad roligt det var :)
Jag , Christoffer o Melker var ett lag o spelade imot Peter,Frida,Amanda o William.
Christoffer vill först inte ha mig i hans lag för han ville vinna , men vi vann :)
Denna äckliga hittade jag o Mira på altanen... De var nog 100 till brevid, men nu är de uppe i himlen.
 
Idag när jag står o lagar mat så börjar Mira skrika o grina o skriker att Ozzy rev henne.
Ja ja tänkte jag det är ju vardas mat här hemma ;)
Sen går jag o kollar o då är det massor av blod o Mira är skit rädd.
Men det var ett litet litet riv så på öron snibben så det var inte så farligt.
Blev en Dusch för Mira o Ozzy följde med :)
 
 
På Onsdag går jag på Semester :)
Är sjukskriven tills dess !
 
 
Nu blir det en lat kväll framför Tv,n o imorgon blir det Inflyttningsfest hos Sofie !
 
Snipp snapp slut så var sagan slut.
 
XOXO
 

Kommentarer
Postat av: Mossfolk

Vad kul med alla bilder. Fast fy vad blodigt där på den sista bilden. Och jag ser fram emot att få träffa lilla Ozzy -så söt!
Bilden på vintermössan mitt i sommaren är för övrigt underbar. Klart att man inte vill frysa om öronen ;)

Svar: Ja han är en riktigt sötnos, fast han bråkar väldigt mycket ;)Själv så är jag väldigt avis på eran Cosmos, vill också ha en sådan sötis !
Men vi kommer och kikar på han när han har kommit till rätta .
Miss Piggy

2012-06-29 @ 20:27:08
URL: http://mossfolk.blogspot.com
Postat av: Mossfolk

Ni är välkomna när som helst! Fast jag tar inget ansvar alls för kisspölar på golvet och vääääldigt vassa valptänder (som han inte tvekar att använda mest hela tiden på allt (och alla)) ;)

2012-07-02 @ 22:38:09
URL: http://mossfolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0