Mån-Sön

Nu kör jag ett inlägg till om Veckan som är :)
Hinner ju inte blogga varje dag sen fattar jag inte hur man gör från mobilen :)
 
 
Måndag : Kl 08,00 så hade jag tid hos Ögondoktorn.
Mattias o barnen var så snälla och följde med.
Nu så måste mina ögon opereras snarast,så har fått tid till operationsläkaren den 10/8.
Efter det så kommer jag få gå före alla i kö så operationen kommer säkert ske i Agusti eller September.
Ska bli skönt att få göra den fast jag vet att jag kommer ha ap ont några veckor.
Efter Usö så åkte vi hem o fikade sedan åkte vi till Marieberg o handlade lite roligt.
Sen åkte vi ut till svärmor o lånade hennes bil :).
Svängde förbi hemma hos Klas & Marie o tog en fika.
 
TISDAG: Jag & Mira åkte till Monica & Selma o lekte lite,jag o Monica fikade mest :)
Fick lite hjälp med min pilatesboll och massor av övningar.
Skulle ge vad som helst för att få lite av Monicas energi.
Efter några trevliga timmar där så åkte vi o handlade allt vi skulle ha med oss till resen.
Hem o lämna allt,Mattias hade fixat mat :)
Äta sen iväg på 10-års kalas.
Frida hade fått en sån söt kanin i present så barnen hade köpt hopp till den :)
Blev massor av god mat o fika.
Sen blev klockan mycket så det var bara att åka hem o lägga barn :)
 
ONSDAG: På morgonen styrde bilen mot High Chaparral .
Tomas,Marica o barnen var också med.
Kommer inte skriva så mycket blir mest bilder.
Detta är andra gången jag är här o jag Älskar stället !
Så jag kan varmt rekomendera detta för alla,passar för alla åldrar .
 
Våran fina stuga :

När jag skulle åka en snabb karusell med Mira så kom regnet...Men det slutade rätt så fort som tur var.
 
Mira försöker snurra pistolen :)
 
Fredagen så åkte vi hem.
Stannade i Gränna för att köpa polka grisar sedan för att äta Lunch.
När vi kom hem så blev det att tvätta alla kläder o gosa med katterna.
Peter har varit kattvakt när vi var borta så han kom senare på kvällen o åt pizza med oss.
 
LÖRDAGEN: Tvätta huset & Måla lite bräder :)
Tog nästan hela dagen.
Senare på kvällen så kom Mor,Kenneth o Peter på 3 rättersmiddag.
 
Förrätt:
Huvudrätt:
Efterrätt;
I Skålen så hade vi Jordgubbar & Vispgrädde .
Allt blev SÅ gott !
En riktigt trevlig kväll !
 
 
SÖNDAG : Idag blir det att sätta nytt tak på Altan sedan blir det 11-års kalas.
 
 
Ha en fortsatt trevlig Söndag !
 
XOXO
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0