Helgen

Söndag morgon= TRÖTT !
 
I lördags morse så åkte Mattias in o jobbade extra så jag o barnen åkte först o handlade sedan
ringde Melkers kompis så han gick dit.
Mira & jag gick ut o lekte o då kom tre kompisar till henne.
Hon följde med dom hem till ena flickan men kom tillbaka lika fort.
Hon ville att jag skulle vara med :)
Men då fick de komma hem till oss istället.
Så efter 3 timmar med 4 3-åringar så fick de gå hem (Trött var jag :) )
Ringde hem Melker för lunch sedan gick han o lekte igen,Mira fick sova lite.
Sen kom mannen hem o då var det bara att göra sig vacker för att åka på inflyttningsfest :)
Robbin & Ida kom o satt barnvakt.
 
Mattias har aldrig varit hemma hos Sofie i nya huset så det var på tiden :)
Festen var rätt stel i början,man kände ju inte så många men sen blev det bättre.
Var en riktigt trevlig kväll !
Tack Sofie & Henrik för kvällen !
Tyvärr så tog jag inga kort under kvällen :(
När jag kom hem så var mitt hem finare än när jag lämnade det, skönt !
Tack Robbin & Ida för hjälpen !
 
Nu har Mattias åkt till jobbet så jag o barnen ska ta bilen hem till Syster Yster o sola lite :)
 

Måste berätta en sak om Ozzy.
Han är ingen vanlig katt :)
Han älskar vatten.....
Duschar man så ska han vara med sätter jag på kranen i badrummet då är han där :)
Han har ju så lång päls så det blir så blött !
Men han är en väldigt social katt,älskar att vara med o ligga o gosa i knät !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0