*stolt*

Nu så är jag tillbaka o är på gott humör :)
Är faktiskt skönt att skriva av sig ibland när man mår som sämst :)


Har varit hemma en hel vecka från jobbet, först så var Mira sjuk sen jag :(
Men som tur var var det bara förkylning o lite panik ångest från min sida .
Har lidit av det hela mitt liv men som tur är så kommer det bara ibland !
O ni som tror att man bara kan bota det har aldrig själv varit med om det.
Är skit jobbigt att leva med detta !
Men men nu är det ju inte det jag ska skriva om för då blir det negativt igen ;)

Måndagen den 30 Januari så gick jag upp 05,20.
Fixade ungarna, gick iväg till Fritis o sedan dagis.
Hem o plugga lite till.
Röka,röka,kaffe,kaffe,röka,röka,kaffe,kaffe & sedan lite nervlugnade tabletter :)
Så kommer Far min o hämtar mig 10,30 för att åka in till Stan.
Kommer till Trafikcenter.
Skakar lite till................
Hör mitt namn bli uppropat går fram hälsar lite fint.
Börjar prata lite för hon som är där är min Styvfars syster.
Får plats 16,sätter mig ner sätter igång dator.
Tar en pause efter 5 min för benen hoppar av sig själv o blodet försvinner i fingrarna.
Hjärtat går fortare o fortare.
Får ett glas vatten, tar ett djupt andetag o fortsätter.
Efter 20 minuter så är jag klar men blir osäker......................
Men trycker ändå på - är du säker på att du vill rätta.
JA

O det kommer upp med stora bokstäver

GODKÄNT !!!

Fattar inget.
Hämtar mitt Id går ut från rummet till ett annat.
Hämtar mitt papper o får ett stort GRATTIS från damen som sitter bakom disken.
Hon pratar om vad jag ska ha med mig ..sen hörde jag bara bla bla bla bla blaaaa :)

Ringer min Man o berättar att jag fick 57 RÄTT :)
Sedan går jag sakta men säkert fram till Fars bil o berättar.
O han blev så glad :)
Frågar om jag skulle köra hem men tyvärr så hoppade benen av sig själv o fingrarna var borta så han fick snällt skjusa mig till min vän J som jag ville fira med.
SÅ vi gick till Sveas o köpte massa gott o gick hem till henne !
Ringde självklart o berättade för mina närmaste att jag nu har blivit en stor flicka :)

Efter fikat så kom M o hämtade mig sedan fick jag köra bilen för att hämta barnen :)

På kvällen kom Broder min o gav mig bilnycklarna så fick jag köra han till Marieberg.
Där blev jag bjuden på gott kaffe :)
Sedan körde jag hem.
Var lite mörkt då o då upptäckte jag hur dålig syn jag har.
Så nu har jag tid hos min Läkare i Feb som ska fixa alla pappper så kan jag gå o köpa glasisar .
O ska försöka vänja mig vid det hela dagarna.
Tyvärr så kan jag inte använda linser,men J har lovat att följa med mig o välja ut ett par snygga bågar :).

När jag var på Marieberg så var min älskade Mor & Styvfar över med super fina blommer :



Min Far ska fira med mig på Fredag för då har jag en ledig dag :).


Tänk nu har jag hunnit med allt innan jag blev 30....
Undra vad jag ska hitta på nu då ?


Men kan erkänna en sak.
Att ta körkort för mig är det värsta jag har gjort för mina Nerver.
Men nu när jag har det så mår de bra :)



Nu så måste jag gå o läsa: Min Morfar och isbjörnarna  för Melker !
Tänk imorgon är det 1 Feb, gud så fort det går !

Ha det gott alla !

XOXO

Kommentarer
Postat av: Heponiamke

Weeeeiiiiiii - G R A T T I S A N N A ! ! ! Hade jag vetat detta igår när jag var i Kumla en snabbis så hade jag tagit med mig en blomma o överlämnat det till dig. Nu blev jag riktigt stolt över dig!



Det jag visste, att du skulle fixa detta!



Panikångest - mmm, den som aldrig upplevt detta kan inte veta hur hemskt det är!

Jag vet hur det är o lider med dig när de ggr kommer!



STOR KRAM!

2012-02-02 @ 08:09:09
URL: http://www.heponimake.com
Postat av: Miss Piggy

TACK TACK !

Är själv riktigt glad !

Nu ska jag bara lära mig att köra ;)



Kramiz

2012-02-03 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0