Bilder :)

NU kommer bilder på Mitt & min älsklings sovrum :
Mina älsklingar byggde sängbord i går kväll :
Är super nöjd över vårat lilla mysiga sovrum !
Nu bjuder jag på några andra bilder som jag hade i mobilen :

Detta är Julklapparna barnen gjorde till Anders & Karin. rolig grej men tyvärr så tar det lång tid.
Barnen tyckte det var jätte roligt att göra så vi ska köpa en vas o lägga lite snygga motiv på :)


Gjorde också till Svärmor o hennes man, o så här blev dom.
På andra sidan är det hjärtan !


Denna bild är innan skolan slutade. Barnen tyckte det var jätte bra att vi hade pulkan med oss på morgonen så Mira fick köra väskorna :)


Dessa snygga spännen fick hon av Mormor o Kenneth i JUlklapp.
Tyvärr så har Mira väldigt tunnt hår så de var svåra att sätta fast.



I går så var vi iväg o Kastrerade Sigrid.
Hon var super pigg när vi hämtade henne.
När Ester gjorde denna operation så var hon jätte slö men Sigrid är på benen.
Tyvärr så hatar hon sin halskrage :) Fick filla ner den lite så hon kan äta.
Men hon går så roligt med den ,ska se om man kan ta bort den imorgon :)



Har glömt o berätta.
Mira gav alla sina tuttar till Tomten :)
Men Tomten var så snäll o lämnade tillbaka en som hon kan ha på natten.
Och det går jätte bra !
Jag ville inte att hon skulle ha på natten, men Mattias tyckte det var en bra ide att ha det så då blev det så !


Idag började Mattias jobba efter sin ledighet, så det är bara jag o barnen hemma.
Är en riktig tråk dag idag !
Men när Mattias kommer hem så ska vi hem till Tomas & Marica för Tomas blev lite äldre igår :).
O imorgon så kommer Selma o leker med Mira & Monica o leker med mig :)


Hoppas ni alla får en bra Tisdag !

XOXO

Kommentarer
Postat av: Helén

Så mysigt ert sovrum blev. Jag hade lila ute i Hällabrottet (huset bredvid Inga-Lill du vet)o jag trivdes jättebra med den färgen i sovrummet - väldigt harmoniskt!



Roligt det är att göra om - vill nog göra nått här hemma snart - men vill bo in lite längre...



Vad fina bilder på barnen o lilla Mira håller i sin Bamse stenhårt när hon drar pulkan - så sött!

O vad stor Melker har blivit - den lille "skiten" <3

Ha en bra dag o var rädd om dig!



KRAM

2012-01-05 @ 09:23:51
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0