Skriver av mig.......

O jag är så trött, har ont i halva kroppen !
Detta är ett klago o skit inlägg men jag vill bara skriva av mig......
Håller på att plugga till Teorin ...
Det går skit !
När jag läser boken så måste jag läsa den högt, för läser jag den tyst så tänker jag på andra saker :)
Kan bara läsa i ca 20 min innan prickarna kommer fram i ögonen, då är det bara att blunda en stund o sedan fortsätta men fortsätter jag o läser fast jag ser några svarta prickar så blir det helt jävla svart...
Vid datorn blir det inte så mycket bättre, sitter super nära skärmen för att kunna läsa.
Man kan nästan tänka sig att det är en gammal tant som skriver detta, men tyvärr läsare jag har inte ens fyllt 30 :)
Som nu när jag skriver detta inlägg så tittar jag inte på skärmen, jag tittar på tagentbordet.
När jag annars sitter framför datorn så blir det att läsa några bloggar, gå där ifrån sedan fortsätta att läsa om jag inte läste hela inlägget.
När jag gör slut provet på teorin hemma så går de första 30 frågorna jätte bra, sedan börjar ögonen ge vika så orden hoppar o skuttar runt lite.
Kan ju inte gå ifrån då för 70 frågor måste besvaras på 50 min.
HATAR MINA ÖGON !

O ja gottfolk jag är Skelögd inte närsynt eller något annat !
De mesta tror inte när jag säger att jag är det, men jag är gravt skelögd.
Min muskel i ögat spänner jag så pass mycket själv ( fast jag inte känner att ögat ska försvinna)
så jag får ofta huvudvärk.
Tycker inte om för mycket ögonkontakt för då tårfyllsögonen o jag anstränger mig mer.
ooo Det är svårt att förklara.
Men ska ringa min läkare så jag kan få glasögon när jag kör bil o gör andra ansträngade saker .
Men det som drar mig mest att sätta på mig ett par glasisar är att då slappnat min muskel av o då kanske jag inte kan kontrollera ögat mera !
Sen också att de är svindyra.

Ja ja jag får väl se om jag kan sitta kvar o kan läsa allt på provet !


O inte nog med allt med ögonen så har jag fått "pipplor" på magen.
O vad gör jag,jo pillar.
Pipplorna sitter ju självklart på magen som jag knappt har någon känsel kvar.
Så samtidigt som det är en olust känsla att pilla bort allt där så vill jag inte ha dom där :)
Men tyvärr så har jag ju nu svullnat upp en bit på ryggen o halva magen för att jag inte kan hålla fingrarana i styr :)
Det bästa med att ha nedsatt känsel halva ryggen o magen är att jag inte känner så mycket, men det tråkigaste är att de kliar lite o det är väldigt olustigt att klia på området.


Det märks att jag har varit ledig i några dagar, bara klagar :)
Men nu har jag klagat klar :)

Idag har jag Mira hemma så jag kommer inte plugga idag.
Det känns som att mina ögon är uppsvullna så jag ska vila dom tills imorgon !



Det bästa med denna dag är att Marica, stor Mira o Elma kommer förbi senare.
Skönt med vuxen sällskap !

Nu så ska ja ta mig en Semla till Frukost :)



XO XO

Kommentarer
Postat av: Heponiamke

Det kommer med all säkerhet gå galant sen när det gäller gumman! pepp pepp

Jag var hatisk som människa innan jag skulle skriva upp - fy fan vilken bitch jag var - allt gick åt helvete o jag hade ingen tolerans alls till nått!



Vet att du har det jobbigt med ögonen - hoppas du kan få glasögon. Kommer ihåg hur du hela tiden "tränade" för att hålla fast ögonen o vilken huvudvärk du fick!?



Visst är det skönt att gnälla av sig i en blogg? :)



KRAM

2012-01-19 @ 11:04:31
URL: http://www.heponimake.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0