God Fortsättning !

God Fortsättning alla !
Bingolotto kvällen blev lyckad som alltid !
Först massa god mat sedan trevligt sällskap framför tvèn.
Tyvärr så vann jag inget men Marica vann en lott :)
Bättre än inget !

Julafton blev toppen !
Tomten hade varit här på natten o lämnat Paket åt barnen i sängen :)
Mira fick en telefon som hon älskar & Melker fick ett star Wars byggsats.
Sedan kom Min Far o Bror o vi tog en JUlfika.




Mira fick också jätte fina skor o Barbie.
O Melker fick pengar !

Efter Far o Robbin hade varit hos oss så kom Mor & Kenneth på mat.
O Efter maten kom TOMTEN :)








Denna snygga fick jag av min man så nu är det så smidigt att baka o göra matbröd :


I mellandagarna så hade mannen semester så då började vi med lite renovering :)
Mira har fått vårat rum o vi har tagit hennes för Melker ville ha sitt kvar.
Men vilket jobb vi har haft.......
När vi skulle riva ner gardroberna i båda rummen så fanns det inget golv under :(
Så vi har bytt i det stora rummet,det lilla syns inte för vi ska ha en byrå där som tur är !
Min syster var så snäll o tog barnen i Fredags så vi skulle hinna lite.
O vi han väl rätt så mycket.
Vi var klara med tapetseringen kl 04,00 i fredags kväll sen gick jag upp 06,00 för att jobba :(
Men så här blev det i Miras nya rum,tavler o lister kommer upp senare .
Först fick Mira hjälpa till lite för jag jobbade :







MIra är jätte nöjd !

Vårat rum kommer det ut bilder på senare,mannen ligger o sover.

Nyår......
Blev inget för oss !
Mattias o jag har haft Nyårs fest i sex års tid så Mattias o jag tänkte för att jag skulle jobba att någon annan kanske bjuder över oss till sig....
Men ett Par av ca 6 par bjöd oss.
SÅ då fick jag frågan för att vi alltid har fest om vi kan ha i år i alla fall o det gick vi med på men då skulle det bara bli ost & kex för jag skulle inte hinna så mycket mera.
Men helt plötsligt skulle ingen komma. Det senaste avhoppet förstog jag !
Det trevligaste var att Crille kom över till oss i alla fall !
Men men nästa år blir det Fest ,men då blir det inbjudningskort till de vi umgås med !





Är ledig tills på Torsdag nu...SÅ skönt !
Så imorgon ska lilla Sigrid in o sterilesera sig !
Ska bli så skönt att slippa skriket hela dagen lång !

NU ska jag ta mig lite kaffe o städa upp lite !

Ha det toppen alla mina vänner !

XO XO


Kommentarer
Postat av: Helén

Humm... Sånt där med nyår o att man alltid är den som ger är faktiskt segt tycker jag. Jag förstår inte riktigt hur folk tänker?



Har du läst hur mitt nyår blev då? svettas Var nästan på G till Kumla i ngr omgångar...



Ni verkar iaf haft en fin jul - o jag blev inte ett dugg avis på din julklapp! X my fingers Sån får det bli när min mormors från stenåldern går sönder. Den du har är ju så fin oxå så man kan ha den framme hela tiden!



God fortsättning!

Kram H



2012-01-02 @ 08:46:44
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad härligt med renovering. Det är en perfekt start på ett nytt år! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2012-01-02 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0