*Arg*

Jag är så arg o besviken på mig själv !
Jag vet att många säger att man inte ska tala om något när man skriver upp eller körupp  men tyvärr så tillhör jag inte dom.
Jag står för om jag inte klarar det.
Det jag tycker är mer pinsamt är om man ljuger o säger att man klarade det på första försöken fast man inte gjorde det.
Nu ligger det till så här.
Provet gick jätte bra men när jag hade två min kvar så gick jag igenom frågorna.
O en fråga som jag var 100 på bytte jag...........................
Varför vet jag inte.
Sen kommer det fram med stora bokstäver ICKE GODKÄNT !
Gud vad ledsen jag blev.
Det var jag o en till som skerv upp för B de andra var några från Militären.
Så de tyckte så synd om mig att jag inte klarade det :)
Kan väl tilläga att de var rätt snygga killar :)
Killen som också skerv upp för B var hans fjärde gång o han fick bara 41.
Men det är svårt att säga om jag kommer att klara det nästa gång för det är ju inte så att jag får samma frågor.
Ett stort TACK till Marica som skjusade in mig !
Min Far hämtade mig fick stå o vara sur o frysa en timme först innan han kom,så jag var rätt lugn efter det.
Var glad att komma in i värmen :)
Sen bjöd han mig på tröst fika på sveas !
Är så himlans besviken på mig själv !!!!!!!
Nästaprov är om 2 veckor o klarar jag inte det så kan jag få köra upp igen o det vill jag inte !
Ja ja har blivit så jävla mycket klagande på bloggen nu så jag skriver nog inte på ett tag.
Kommer till baka när jag har något roligt att skriva igen , o inte vet jag när det kommmer bli !
Nu ska jag ta mitt pik o pack o gå till jobbet o vara SÅ himlans trevlig !!
Ha en trevlig helg alla önskar en surfi**a
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kunde vara värre.. tänk om du hade en tjurig man som vägrade skjutsa dig nånstans!

2012-01-20 @ 22:20:34
Postat av: Heponiamke

Men neeeeej gumman så tråkigt! Men vet du... Förr eller senare har du ditt kort i handen! Ge inte upp - o om du inte skriver på ett tag så vet jag att du gör det om 2 veckor med ett bildinlägg på en liten vit pappersbit där det står att du har klarat teorin! ;)

Tror du inte det? Jooo.... Tappa inte tron på dig själv, du vet att du kan.



Vill du veta en sak? Gjorde ett test ute på nätet med skyltar/frågor/regler etc... Resultatet blev "Gå o ta om körkortet"

VA? Vadå? Jag var 100 på att jag svarade på rätt på nästan alla frågor!?

Så kan det vara! Tror du kan MER än mig - för jag ör på bara vanan nu, du har kunskapen i huvudet nu!



HEJJA DIG GUMMAN!

Stor kram

2012-01-21 @ 22:20:59
URL: http://www.heponimake.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0