Bil

Vilken upplevelse....
Har kört bil för första gången utan någon i bilen :)
Vad skönt det var men lite skrämande också !

Den snygga bil jag körde var denna :


Skit skön bil att köra !
Är en Audi halv kombi tror jag mer vet jag inte :)
Är hemma på timmar nu så jag ska köra den igen :)
Men är lite nervös inför parkeringen på Solbacka !
Men klarar jag det inte så kan nog mina snälla jobbar kompisar hjälpa mig att parkera :)

Har kört 5 olika bilar nu efter jag fick mitt körkort o jag kan säga att denna eller en Volvo s60 blir min nästa bil :)



Nu så är mina Älsklingar på väg till Vedevåg för att lämna våran Prinsessa för natten !
Hon ska sova hos Farmor för första gången.
Hon har sovit hos Mormor en gång men då hade hon Melker med sig.
Så nu är det stort att sova borta själv.
När jag berättade detta för henne för några dagar sedan att hon skulle sova borta så säger hon    -Men Mamma jag Älskar ju dig !
Min lilla sötis !
Jag kommer inte märka så mycket att hon inte är hemma för jag jobbar till 21,15 ikväll o imorgon jobbar jag till 14,00 sedan möte med psykologer,rektor,lärare mm i Melkers skola sen kommer hon hem igen !
Men det är i alla fall jobbigt att lämna bort sina barn.
Farmor har sett fram imot detta jätte mycket så det kommer bli roligt för henne att ha Mira !

Ne nu ska jag ta o städa lite ser förjä*ligt ut.
Ha en fortsatt trevlig Söndag alla !
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0