EFIT

NU så testar jag EFIT som de flesta andra bloggarna gör :)
Tyvärr så dagens datum en jobbar dag så det blir inte så intressant men jag har gjort mitt bästa :)
05,00 Roligt att vakna upp till ....


06,00 Frukost till Mira,Melker är på väg upp så hans står också på bordet.
Ca : 08,00  Efter lite strul på morgonen med sjuk personal så är jag upp på torget för att starta jobb passet.
ca: 10,00 Min dagliga Frukost, åt en macka också :)
Ca 11,00 fint ute
Ca 12,00 MIn Lunch - Mini Sniglar o kyckling.
Ca 13,00 Inne på Solbacka.
Ca 14,00 Jag går o går
Ca 15,00 Rökrutan för Citybrudarna :)
Ca 16,00 Slutar, går o handlar på Maxi.
Ca 17,00 Fixar lite Lördagsmys.
Ca 18,00 Försöker samla in Familjen för att äta :)
Ca 19,00 GODIS
19, 30 fick vara uppe lite längre ikväll.
19,45 Kvällsläsning
20,00 Kvällsläsning med Melker
Ca 21,00 Var vist Melodifestivalen ikväll....
NU blir det inga mer bilder från mig i detta inlägg.
Man ska ju göra hela dagen tills man går o lägger sig, men ska kolla upp nästa datum för Efit o hoppas jag är ledig då :)
Ha det gott alla mina vänner !
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mossfolk

Gud vad roligt att se en efit här! Och bra gjort att komma ihåg att fota när du jobbar -jag tycker att det är alldeles hopplöst.

Hos mig blev det ingen efit idag. Hade faktiskt missat det alldeles :(

Ovant att se Mira utan glasögon :)

2012-02-04 @ 21:44:52
URL: http://mossfolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0