RAMMSTEIN :)

O är så nöjd över gårdagen !

Var lite nervös innan på dagen för att först lämna bort barnen sedan gå på min första konsert i Globen o sitta  helt själv !
Så här berättar jag om min första konsert :) :

Börjar dagen med att ta bilen o lämnar Melker på skolan sedan upp för att köpa färska frallor till frukost :)
När jag kommer hem så väcker jag upp Mira O Mattias för en gemensam frukost.
När klockan är runt ett så åker Mattias för att hämta upp Melker på skolan sedan kom min Mor o hämtade dom.
Crille kommer förbi sedan tar vi bilen in till Örebro (självklart körde jag ;) ).
Möter upp tre till för att byta till en större bil så vi alla sex kunde åka tillsammans.
O klockan 16,10 så kör vi mot Globen.
När vi kommer fram så fick vi parkering med en gång sedan var det bara attt leta upp ingångarna för alla hadde platser på olika ställen.
När jag ser vart jag skulle sitta så höll jag på att dö !
Var så högt upp,o höjdrädd som jag är så var det riktigt otäckt.
Letade efter ett bälte så jag inte skulle ramla ner men självklart så fanns det ju inget :)

När jag  hade suttit en liten stund så kom en man fram till mig o frågade om han fick sitta brevid mig men tyvärr så hade han raden nedanför mig.
Han var så söt !
Han var ute på en kvällspromenad med sin Nerkesallehanda o så såg han att några sålde biljetter utanför så istället för att gå ute ofrysa så köpte han en :)
Han var 67 år :)
Så under konserten så satt han o läste sin Nerkes :) Cool Gubbe !
Förbandet var ingen höjdare de var bättre när vi lyssnade på dom på datorn.
Innan Rammestein kom ut så kommer en stor fyllogubbe raden ovanför mig,han hade platsen mellan mig o en annan tjej. Så han tänkte vara smart att gå över stolen så han kom ner till sin plats.
Men tyvärr så funkar det inte så bra när man är full o osmidig så han ramlade ner två rader , en ung kille hjälper han upp o sedan skriker - Sätt dig ner annars mördar jag dig...
Han hade också druckit lite mycket alkohol !
Men fyllot var riktig trevlig !

O när Rammstein kom ut var mäktigt !
Trodde jag skulle vara en tråkig liten ensam tjej som satt stilla o lyssnade men Nej Nej.
Min rad o två till hade händer i luften skak på huvudet o hela kroppen :)
Ja vad ska jag säga, HADE SKIT ROLIGT !
O platsen min var jätte bra såg allt !

Efter så var det bara att leta upp min man sedan de andra för att åka hem.
Blev ett stopp på donkan :)
När man kom hem efter tre så var man rätt mör i kroppen !
Men men det var värt !


Snart blir det ut för att hämta mina efterlängtade troll o sedan på kalas :)

O självklart hade jag på mig min snygga nya tröja :)


Ha det gott alla vänner !


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0