Helg

Det hade gått jätte bra när min Tös sov hos Farmor !
Hon hade det jätte bra !
Mötet med Melker gick väl si så där.
För Mattias var det bra för han fick veta mycket som jag kanske har glömt o berättat.
Men jag har ju kontakt med Psykologerna, rektorn o lärarna väldigt ofta.
Men det gav väl lite.
Nu får han hjälp sammanlagt 3 timmar varje dag utan Fredagar.
O det funkar faktiskt jätte bra !
Skönt att det går lite framåt i alla fall !
I går satt jag o Mattias o tittade på Bolibompa o det var en tjej med som berättade att hon hade ADHD o hur det var.
Det var lite otäckt för man kunde byta plats på flickan o Melker.
Så nu är vi nästan säkra på ADHD med det får utredningen visa !


Mattias o jag hade planerat en upp pepnings kväll med Rammestein i helgen.
Men det blir inte av, för om vi skulle ha haft det så ville vi att alla som ska åka skulle komma över.
O de första vi ringde till kunde tyvärr inte så då struntar vi i det.
Så jag o J ska på 50-års Fest istället :)
Är en jobbar kompis som fyller o det kommer säkert bli riktigt skoj !
Är ju inte alla dagar man åker på fest !
Så jag ska hämta upp J tidigt så vi hinner att förfesta lite hemma hos mig :)


Jag är ute i god tid kan jag säga :)
Men jag vill att det ska vara perfect klänning som man tycker om o passar i !
Våra vänner ska gifta sig i Maj o då blir det fest o på fest ska man vara snygg :)
Dessa två är nu kvar av 10 kläningar :

Miras blir denna ,är snyggare i verkligheten :

Vet att man inte ska ha rött på ett Bröllop för det är väl mannens älskarinna som bär det om jag har rätt :)
Men Mira har nog rätt att ha det hoppas jag :)

Köpte även denna söta till Mira:


Melker har fått en snygg ljusblå skjorta med ränder på.
Så roligt att handla fin kläder !


Har val okval om jag ska köpa bil nu eller vänta tills jag har mannens bil när han åker motorcykel .
Eller om jag ska köpa en ny eller en gammal o billig.....
Svårt svårt !
Men skulle faktiskt vilja ha bil nu :)
Imorgon ska jag ta bilen på morgonen med barnen o åka till Mormor o fika så mannen får sovmorgon !
Lyx för mig :)


Hoppas ni alla får en toppen helg !
För jag vet att jag kommer att ha det !


XOXO

Kommentarer
Postat av: Mossfolk

Hrm, jag blev allt lite purken när jag hörde att det inte blev någon Rammsteinkväll. Trodde att den var spikad sedan länge...



Men klänningarna var himlans fina :) Och jag hade ingen aning om att man inte fick ha rött på bröllop. Tror att Mira kommer att se ut som en liten prinsessa. Vi har en liten fråga till er med... eller snarare till barnen faktiskt. Gällande bröllopet. Fast så mycket fest blir det ju inte. Bara fika efteråt :)

Ha så kul på femtioårskalaset och trevlig helg!

2012-02-10 @ 21:41:59
URL: http://mossfolk.blogspot.com
Postat av: Miss Piggy

Tyvärr var det inte spikat.

Men vi hade självklart tänkt att ha det.

Men de enda vi hade sagt att det kanske blir av var till er. O jag sa till M att han skulle ringa er o berätta att inget blir av....

Men de är ju inte så duktiga med att ringa ;)

O jag är glad idag att vi inte hade något för kl 19 på kvällen så fick Mira 40 graders feber :(.

Hoppas ni fick en trevlig kväll hos fam A istället !



Barnen väntar på frågan :)



Ha en fortsatt trevlig helg !

2012-02-12 @ 08:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0