:(

Min stackars lilla Älskling är sjuk :(
Igår tidigt på morgonen så tog jag o barnen bilen ut till Mor på lite morgon kaffe.
Blev sedan lite handling också.
Sen hem göra sig vacker o sedan hämta Jennie för lite dricka hos mig.
Barnen o mannen skjusade ut oss till Festen.
O mer tänker jag inte skriva....................:)
Men hade det jätte trevligt o det var väldigt trevliga människor där !
När Mattias skjusade ut oss så började Mira säga att hon fryser o bara så där så har hon nästan 40 graders feber :(
Så natten blev inge rolig !
Men nu efter lite lite vatten som vi har fått i henne o några alvedon så har hon 39,8 :(
Så vi har stor koll så hon inte får feber kramper.
O fortsätter det så här så får vi nog åka in med henne så hon får dropp :( Men vi hoppas på det bästa !
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg !
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mossfolk

Blä. Jag var sådär som barn. Fick alltid feber på över fyrtio grader (och när den senare sjönk till under 39 tyckte jag mig vara världens friskaste och var säkert alldeles odräglig att ha hemma ;)

Numera är jag alldeles död så fort temperaturen stiger det minsta lilla.

Hoppas att febern försvinner lika fort som den kom. Krya på sig kramar från oss till Mira!

2012-02-12 @ 21:24:02
URL: http://mossfolk.blogspot.com
Postat av: Heponiamke

Usch vad segt när de små är sjuka! Hoppas hon kryar på sig fort!

Kevin har feber här men det är från sprutor han fick på BVC igår så om ngr timmar är det med all säkerhet borta!



Kram på dig!

2012-02-14 @ 09:00:37
URL: http://www.heponimake.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0