Alla Hjärtans Dag !

Idag blev det min tur att vara hemma med Tösen.
Hon har ingen feber nu men tyvärr så äter hon inget.....
Så vi får se hur vi ska göra !
Ja i dag är det ju Alla hjärtans dag o istället för att slössa massa pengar på massa onödigt så har jag o Mira bakat en hjärttårta med blåbär i till hela familjen.
O till P också :)


Ska sitta ljus på också tycker Mira :)



Är så glad nu när vi ska iväg på Fredag (om barnen håller sig friska,för att lämna bort sjuka barn gör jag inte.) för vi ska åka i samma bil som fyra andra !
Blir lite roligare om man är fler !


Får se när gubben kommer hem,han är o fikar med några "vänner" i örebro :)
Men vårat hjärta väntar vi med att fika på tills han kommer hem !


Ha en glad Alla hjärtans dag alla !


xoxo

Kommentarer
Postat av: Heponiamke

Blev ju inte alls sugen på tårtan nu... Sitter o suktar efter nått - ikväll är det tungt!Men kilona SKA bort - så är det bara! Tyvärr är det bara arslet som blir platt - som ditt när vi var ute o gick som galningar! Hihihi....



Kram

2012-02-14 @ 22:14:57
URL: http://www.heponimake.com
Postat av: Miss Piggy

Ha ha vad rolig du är :)

Ja och jag får fan aldrig tillbaka arslet heller :)



Ska också försöka gå ner några kilon men det går inte så bra.....Men du är duktig !

Ska försöka börja med att gå ut o gå de sträckorna vi gick ! För ner i vikt gick vi då o jag hoppas det går den här gången också :)



Kram

2012-02-15 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0