Lite bilder !

Hallå gott folk :)
 
Nu idag så ska jag lägga in massor av bilder .
Fyllde ju år den 26 November så jag hade fest den 24.
Fick så mycket fint av alla.
Blev inte så mycket bilder under festen , var rätt fuller när alla kom :)   Bjöd på mat o efterätt . Fick röd Champang så den testade vi . Blev mycket blandat i drick väg för min del :)                                                                          
 
 
 
 
 
 Fick så mycket bra presenter av alla . Här är några jag fick, orkade inte ta kort på allt för det var så mycket :)
 
 
 
Nu blir det lite andra bilder :
 
 
 
Nu blev det lite blandat.
De sista bilderna gör barnen nu, lite Julklappar till nära o kära.
I går så var Mattias o jag iväg i två timmar så nu är ALLA julklappar färdiga, så skönt !
 
Nu så har ju Melker börjat med medicinen o det går bra.
Har inte märkt så mycke skillnad så på Torsdag så ska vi in till Usö o då ska vi kolla Hjärtat o sedan öka dosen.
 
Har Mira hemma idag också för hon är förkyld, hon är en riktigt skrik donna :)
Så nu måste jag gå o hjälpa henne ....
 
Ha det gott alla !
 
 
XOXO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0