Lör-Tis

Klippningen gick skit bra på barnen !
melker sitter så stilla så han nästan somnar :)
O Mira var det ju första gången hon klippte sig hos en frisör,men hon satt stel som en pinne o var jätte duktig !
De första hon sa när hon satt sig i stolen var - Jag har en Pojkvän o han heter Neo :).
De fick var sin färg i håret också, Melker tog Grön & Svart o Mira tog Lila slingor .
De blev så fina !
Igår den 16 April så fyllde världens sötaste kille hela 8 år !
Har aldrig tänkt på detta men en skrev på Facebook att Grattis till mig för att jag har varit Mamma i 8 år.
Gud så länge men man tänker inte på det sättet !
men rart skrivet var det !
Har haft kalas Lördag kväll,Söndag för & Eftermiddag o Måndag eftermiddag :)
Så fikabröd blev det mycket av :)


Robbin fyllde 20 år den 16 också :)
Så vi hade GrillFest.



Förlåt mig Killar men vad roligt kortet ser ut ;)



Den 16 så fick jag väcka en trött dotter o en trött man för att gå in o sjunga :)


Han tappade sin andra framtand när han fyllde så han var jätte glad & sen snöade det:

Så när Mira & jag följde med Melker till skola så såg vi ut som snögubbar när vi kom hem :)

Ja Melker har haft en toppen helg !
Han fick ihop pengar till ett Nintendo ds, massor av lego, ute leksaker, pyssel, lättlästa böcker, pennor, tv o Massor mer :)
Ska ha ett kalas till nu i helgen så då blir det mer saker för han.

Hade ju semester i helgen så jag har haft långledigt :)
Så igår så kom Monica & Selma o fikade lite efter jobbet och idag åkte jag o Mira till Sofie.
Tur att man hinner med sina vänner ibland !
Det tråkiga som jag sa till Mattias igår var att jag o Sofie hinner fan aldrig att träffas !
Skit tråkigt men jag hoppas att det blir en ändring snart :)
När Mattias kommer hem idag så ska jag iväg o fika hos Jennie sedan gå iväg o klippa mig :)
Men har ett val o kval......Min cykel står hemma hos Jennie vet inte om jag ska ta bilen dit eller om mannen ska skjusa upp mig så cyklar jag hem ...... mmmm Lat har jag blivit :)
Men måste nog hämta cykeln, cyklar ju med barnen till skolan o dagis på morgonen...
Ja ja nu måste jag fixa mat tills mannen kommer hem :)

Ha det gott alla !

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0