Tjingeling :)

Skit snack..................................
Är man missnöjd över något eller inte tycker om visa människor.
Kan man inte sluta att umgås med dom då ?
Är så trött på detta små barns fasoner.
Väx upp !!!

Skönt nu fick jag skriva det :)


Igår efter jobbet så körde snälla Jennie mig till Ikea sedan blomsterlandet.
Gud vad jag kommer att få köra på henne när jag får hem Doris ;)


Sedan ringde Bup, samtalet tog 1 1/2 timme.
Var massor av frågor sedan pratade vi lite mer.
De tyckte skolan har hanterat problemet felaktigt !
Så skönt att höra, för nu har det hänt 4 stora saker på mindre än 1 månad.
Ska på möte med ett par andra föräldrar nästa vecka : /.
Men men mötet med rektorn som är i Maj.... Oj oj tror inte hon vill vara med då !
Samtalet gick skit bra o vi ska komma in om 2 veckor med Melker o träffa en Psykolog & Kurator.
O då börjar utredningen.
Har pratat med Försäkringskassan också o när han får diagnosen så får jag gå ner i precent så betalar de ut de jag förlorar från jobbet !
Skit bara att det finns den hjälpen så han slipper gå så långa dagar !

Min kära Man var till doktorn i förrgår han har fått inflamation i armbågen så han är uppsvulen, sen har han jätte ont.
Men nu är han inne på Möte.

O idag på Morgonen så kom Monica & Selma på lite Lek o fika.
Super trevligt !
Är så glad att jag har träffat Monica hon är en sån snäll Människa !
På morgonen innan de kom så lagade jag o Mira en kaka.
Jag tar bort kastrullen o säger till Mira att nu är det varmt, hon tittar på mig o ler o lägger handen på plattan.............Så nu har hon lärt sig att man lyssnar på mamma :)
Så det tråkiga för Selma var att Mira var mest ledsen för att hon hade ont :(.


Snart så ska jag ta med mig barnen upp på torget för att de ska klippa sig !
Melker ville klippa sig innan han fyller o Mira ska vi testa med, har klippt henne hemma förut.
Så det kommer bli roligt att se hur det går :)
Lägger upp förre o efterbilder sen :)


O nu så har jag bokat in ett Ljusparty som jag ska ha hemma hos mig :)
Var iväg med Monica för ett tag sen i åsbro så då bokade jag så jag också skulle ha ett.
Tyvärr så är det dyrt men det blir inte lika varmt som andra ljus o råkar ett barn hälla ut vätskan på sig när det är varmt så stelnar det bara,o blir inga brännsår.
Så det passar mig jätte bra för jag älskar att tända ljus lite över allt :)
Men det bästa är att det luktar skit gott :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0