Lite bilder !

O Hej o Hå ... Vad länge sen jag skrev....................
Men men här kommer lite dagar i bilder :
Får jag presentera Doris som kommer hem till mig på Lördag :) :
Melker & Jag är o hälsar på Mattias på jobbet :
Mattias får ta HD så jag får köra bilen :)
Mira har fått glasögon av Figo så hon skulle absolut ha dom till dagis :
Morbror Peter är snäll o sätter ihop Miras nya cykel :
Farmor <3
Påskharen var på natten o Lämnade en Karta för skatten :
Så nu blev det en massa bilder :)
Imorgon slutar jag 12 :) ska bli så skönt !
Bup ska ringa imorgon o vi ska prata lite, skulle ta 1 timme :( Men men nu händer det grejer !
O så håller jag på att fixa fest för på Lördag så blir det stor grill Fest hemma hos oss :)
Årets första Grillfest för min del !
Sen på Söndag så blir det ett kalas på förmiddagen o sedan ett på eftermiddan.
Tur att man fick semester !
Får se när jag tittar in o skriver nästa gång....man vet aldrig med mig :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0