Lite bilder :)



Försökte Mobil blogga men det gick inte så bra.
Kunde bara skriva rubriken sen kunde den inte ta imot korten från mobilen.
Får se om jag kan fixa det blir ju lite lättare att skriva ett inlägg lite då o då.
Men nu ska jag se om jag kan föra över lite bilder från mobilen :

Mira väntar på Melker som är på Simskola

Så här ser Mira ut på morgonen när hon sitter o tittar på Tv.
Med Kusinerna o tittar på Smurfarna :)I Torsdags så hade jag o Melker en heldag på Stan. Super mysigt hade vi. Mormor kom o fikade med oss också under dagen Miras nya säng :)

Mina nya fina bokstäver. Har tyvärr inte fått dom ännu men det kommer nog snart. Köpte dom på ett inredningsparty hemma hos Anna.
Våran störda katt Sigrid :9 Har plockat ner henne från taket 2 gånger nu. Hon tar sig upp men vågar sig inte ner...
Har köpt en ny fin lampa till Köket. hade förut ett Ekbord o Eklampa men jag ville inte ha det så jag ringde min bror o tvingade han att byta med mig. Så jag har hans bord nu. Så med lite färg på så kommer det bli skit snyggt :)Köpte även en lampa till allrummet.Miras fina Hand o Fot avtryck när hon var 4 månader.
Synd tycker jag att jag inte gjorde samma på Melker men detta gjorde jag på han när han var 4 månader.

Melkers familjeporträtt :)


Så nu väntar jag på att mannen i familjen ska komma hem.
Han har jobbat extra idag.....Sjukt tråkigt tycker jag !
Men men måste man så måste man.
Ska iväg sen när han kommer hem,ska åka på 50 års kalas hos hans bror.
Men först ska vi ringa o se om Mira kan följa med,hon har varit sjuk hela veckan o jag också men hon är fortfarande snorig o hostig.
Så jag hoppas att vi kan följa med annars så får jag inte träffa mannen på hela dagen.....

Hoppas alla får en trevlig helg !

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0