Sjukstugan....

Väntade till 17,05 o då fick jag en tid 14,15 dagen efter .
Gud så smidigt att bara få in på internett o beställa en tid till doktorn (tänkte jag)
Så först till jobbet sedan vabba från 14.
När jag o Mira kommer till Vårdcentralen så var det jag som var bokad o inte Mira,ändå hade jag skrivit Mira o personnummer i meddelande .
Men Nej Nej.
Sedan fick jag en snäsig tant i kassan o sa att du har gjort fel o tyckte att vi skulle åka hem igen...
Aldrig sen fick hon sig en skopa av mig.
Så vi fick träffa doktorn.
De tog massor av prover o kände o klämde på henne.
Fick hostmedicin och ventolin .
Så nu har det blivit bättre med andningen men inte hostan.


Känns som man bara vabbar detta år.
I Tisdags så ringde Melkers fritits o sa att han var Matt o hängig.
O detta är inte vanligt.
Så det var bara att gå från jobbet hämta Melker sen Mira.
Framåt kvällen så hade han 40 graders feber,så sjuk var han min lilla plutt.
Sov gjorde han hela Onsdagen så Mira fick också vara hemma.
Sen kom Robbin på besök o sedan Peter :)



Igår så fick jag köra Statskörningen :)
Skulle ha gjort den förra veckan men min billärare är sjukskriven så jag fick snällt vänta.
Robbin var så snäll o kom på morgonen o var barnvakt,Mira fick vara på dagis.
Hade tid 08,00 men 07,30 ringer en annan bilskollärare o frågade om det gick bra att hennes 2 åriga son följde med för han var sjuk.
Självklart vill ju köra fick hon till svars av mig :)
Det var jag o en tjej till.
Gick jätte bra,o när inte jag körde så lekte jag med "Jojje" så söt liten kille :)
Sen fick jag frågan om min lärare hade bokat prov åt mig,men Nej.
Det är därför det tar son tid för mig jag får inget bokat.
O nu när jag skulle boka så är det rätt uppbokat,men Körkortet kommer vara klart i slutet av Januari.
Nästa körning har jag om 3 veckor :)




Igår så fyllde min Kära Syster 35 År så idag ska jag o barnen dit,mattias får stanna hemma för han är dunderförkyld :(
Men han vägrar vara hemma från jobbet för de har så mycket att göra .......
Så det är rena sjukstugan hemma hos oss :(


Jennys man Pär fyllde också 35 så det är ihop slaget o han ska få en Stig Helmer utav oss :)
Bild kommer på det sen :)


GRATTIS JENNY I EFTERSKOTT :




O Imorgon fyller lilla jag :)
Men jag jobbar o nu när alla är sjuka så får jag väl ta hand om dom istället när jag kommer hem :(
Men men jag Älskar min Familj i allafall det är min trygga plats o där jag trivs som bäst !
O jag skulle aldrig byta bort det !



Den 18 November så var det Astrid Lindgrensdag så då var det Pippi som gälde för Mira :




Ja höll på att glömma....
Helgen som var så var ju jag o Mattias Barnlediga :)
Vi åkte ut med barnen till Mor vid 14 tiden sen hem för att göra iordning .
SEn kom Crille för att skjusa hem oss till Jennie & Jonas.
Där satt vi en stund o drack o hade det super trevligt.
Sen kom Nina o skjusade in oss .
Resten av kvällen kan jag bara säga blåsa på tån *asg*
Som tur var kunde Anders skjusa hem oss.
Men det var skönt att vara barnfri o att komma hemifrån !
När vi hämtade dom i Söndags så fick vi finbesök utav Älgen O Anna-Sara.
Vi brukar träffas 1 Gång per år :)
Men det är trevligt när man väl träffas !



Nu ska jag sluta o skriva annars blir det så mycket :)

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0