Krupp ????

O Herregud Natten som varit har varit Förj**lig !
Är så TRÖTT idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Mira har haft en otäck hosta nu i snart 2 veckor.
När hon sover så hostar hon så att hon tappar andan o får panik.
Tror att hon har Krupp :(
Kommer när hon sover middag också ...
Har hon nu Krupp så står det om man läser att de inte gör något åt det.
Ska hon leva med hostan hela livet då o få panik attacker för att hon inte får luft......?
O sova när ska hon då få göra det.....?
Jag får väl börja sova på jobbet ;)
Ja mycke frågor !
Men har ringt Vårdcentarlen idag o de ska ringa upp mig vid 10 så jag hoppas de vet var det kan vara !

Helgen som har varit har jag jobbat så det har inte hänt så mycket !
Har jobbat med toppen bra arbetskamrater så det har flytit på bra !

I Söndags så var det Farsdag så då blev det att fira Mattias under mina timmar hemma.
Min Far & Styvfar fick ett sms i alla fall. Kan ju inte fira alla !
Så i Lördags så gjorde vi en Blåbärspanacotta, för Mattias älskar blåbär.
Men tyvärr så blev den inte så god som jag ville,testade en med choklad också.
Blev besviken på den med fast det var choklad i :)
Den godaste Panacottan jag har ätit är Karins hon gjorde på nyår med Vitchoklad.
Så den ska jag nog sno receptet på o göra någon dag !

Detta fick min Älskling av barnen,tyvärr så blev det fel etikett till Whiskyn. Men han dricker bara Glenmorangie 10 årig så etiketten åkte på i alla fall :)



Sen fick han också en jätte fin teckning av Melker.
Sen lagade vi mat till han också (Som alltid) :)
Barnen var så snälla hela dagen så jag tror Mattias dag blev lyckad !


Ne ni här kan jag inte sitta,ska städa lite.
Är ju bara ledig idag så det är mycket som måste göras !

Ha nu en toppen Måndag alla !

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0