Tid ?

Ja nu har jag pratat med vårdcentralen..............
Väldigt konstig människa fick jag prata med !
Berättade allt o hur jobbigt det var för Mira, hon bara - Ja,Ja kan du gå in på webben o beställa en tid till läkaren imorgon !
Jag blev helt ställd o sa till henne att ge detta råd istället när man ska knappa in sitt nummer,för varför ska jag sitta o vänta på att de ska ringa upp mig så jag ska få råd o kanske en tid.
- Ja det vet jag inte ! Får jag till svar !

Så jag får snällt vänta till 17,15 o beställa en tid på internett för att komma in imorgon.
Fan säger jag !
Så nu hoppas jag att jag kan få så sen tid som möjligt så jag slipper att vara hemma.


Ja ja nu ska jag fortsätta med städningen !

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0