Grattis

Ja då var det redan Torsdag o min enda lediga dag på denna vecka ...
Har haft min Far o hans vän på besök nu på Förmiddagen.
Han brukar passa på att hälsa på barnen när jag är ledig så han i alla fall träffar dom 1 gång i veckan.
Idag fick han inte träffa Melker för han går i skolan till 13,00 men han lämnade en liten slant till Lördagsgodis :)
Mira passar på att sno Melkers saker när han inte är hemma :)

I Lördags så kom vi alla i väg på kalaset i Nora.
Var riktigt trevligt men blev en stor chock under kvällen som jag inte tänker skriva om här.
I Söndags så blev det en riktigt lat dag.
Mattias åkte en sväng med Motorcykeln o hälsade på Vänner.
Det var nog sista gången i år han åkte i alla fall :)
Smurfar till Middag har vi fått :)


Ja o Mån-Ons har det varit precis som vanligt..... Lämna Barn, Jobba, Hämta barn,Lagamat, Äta,Leka lite,Natta barn, sen Egentid för oss vuxna !
Så här måste man se ut på Morgonen när man åker 06,20 !


Har Ring Bup nu i veckan o dom kommer att kontakta mig imorgon.
Hoppas Hoppas nu att vi får riktig hjälp !
SyskonKärlek <3


Melker hade fått en stor Guldstjärna med sig hem i Onsdag bara för att han klarade av att vara med på gympan.
Roligt !
Men tyvärr när de skulle gå därifrån o inte fröken var med så blev det riktigt skrikigt, En stödlärare som jobbar på Högstadiet hörde allt o tog hand om Melker.
Han är toppen bra denna Människa har sagt det till han flera gånger.
Känner Melker bra tycker jag o Melker tycker om han, tyvärr så har han hand om en redan annars hade jag hoppats på att han hade hjälpt Melker !
Men man kan ju inte få allt i detta liv :)

Har suttit o Kollat resor idag. Mattias o jag ska försöka åka iväg i några dagar o bara vara själva.
Man behöver det ibland.
Paris blir det nog nästa år, vill inte vara borta för länge från barnen så 4,5 dagar klarar jag nog :)
Hade tänkt i Februari men då ska ju barnen redan vara borta en hel dag bara för vi ska åka o titta på :

Jag är den som har svårt att lämna bort barnen.
Men nu när Mira snart är 3 o Melker snart 8 så känns det bättre .
När de var små tycker jag det är föräldrarnas ansvar att ta hand om barnen,vist någon gång tycker jag är helt okej men vet många som lämnar bort väldigt ofta. Förstår faktiskt inte varför man skaffar barn då. Men detta är min åsikt o jag vet att inte alla håller med mig. Men min blogg mina åsikter :)



Måste Gratulera min Bror Peter idag på hans 33 års dag :

Grattis Grattis !




O som vanligt på Torsdagar så ska jag åka o storhandla med min systeryster på Maxi :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mossfolk

Whii, vi har också en plan på Paris till våren... fast inte förrän i slutet av maj :)

Kul med täta uppdateringar i bloggen!

2011-11-10 @ 17:27:45
URL: http://mossfolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0