Helgen

Lördagen blev det Kaffe kaffe hela dagen :)
På morgonen åkte vi till Maxi för att handla Lördagsgodis sedan hem för att äta lunch.
Mattias o Mira sov middag o Melker gick o lekte med grann killen o jag städade ..
Efter deras middagslur så kom Tomas & Elma över på lite fika o sedan Crille.
Efter de hade åkt så kom Peter o tillbringade resten av Lördaskvällen hemma hos oss.
Trevligt värre !


Idag Söndag så körde Mattias ut mig o barnen till Systeryster.
Mattias åkte hem efter han lämnade av oss.
För de hade Golfträff hemma hos oss.
Jag kunde vara hemma men jag valde att åka ut o hälsa på Syster, inte ofta jag är där o barnen tycker det är skit skoj att åka dit !

Miras ordval när jag berättar att vi ska till Jenny - Fika Fika där :)

O självklart fick vi fika o mat.
Jag satt mest ner o pratade massa skit o drack kaffe, så det ska vara :)

Söta Selma :


Efter x antal timmar kom Mannen o hämtade oss.
Blev lite lång tid så jag tror nog Jenny blev glad när Mattias kom :)

Men vi har haft en toppen helg !

Denna vecka blir det kvällsvecka.
Så först 08,00 lämna Melker på Skolan sedan iväg med Mira 11,00 till dagis sedan hem fixa mat tills de kommer hem igen o sedan till jobbet....
Blir att gå mycket denna vecka kan jag tänka mig :)
Men så ser min vecka ut :)

Ha en toppen vecka alla !
Ikväll blir det Solsidan, världens bästa serie !

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0