Lita Snö

Denna vecka är det kvällsvecka för min del på Jobbet.
Jobbar Mån-Tor kväll sen är jag Ledig tills på Måndagen :)

Nu på Morgonen så hade det kommit lite snö under natten.
Barnen blev jätte glada :) O att Lämna Melker på skolan tog sin tid för Mira ville äta upp all snö på vägen :)


Inte så mycket som ni ser men det kommer säkert mer under helgen !

I Söndags så var jag o hämtade mina HOME bokstäver.
Är så nöjd över dom :

Tyvärr så fick de stå där Katterna gillar att sova.
Så några morrhår rök så jag hoppas att de har lärt sig att inte vara där när ljusen är tända :)
Efter det så åkte vi o Firade Anders.
O så mycket gott vi fick !
Choklad tårtan är självklart min favvo o det var Miras också :)
Barnen hade gjort var sin present till Anders :
Melker gjorde denna helt själv.



Attans hittar inte Miras Pelefant :) Får lägga upp den sen när jag hittar den .
O jag fick också en Present,en stor Chokladask ! SÅ gott :)

När vi kom hem efter kalaset så kom Tomas,Marica,Stora Mira och Elma på besök.
Även de hade en present med sig, en jätte fin Träd Ljuslykta i smide.
Är så nöjd över allt som jag fått.
Så helgen gick väldigt fort,men den har varit trevlig !

I Måndags efter jag hade lämnat Melker på Skolan så kom Monica & Selma på besök.
Vi har försökt planera lekträffer två gånger förut men första gången var Mira sjuk sen Selma.
Så det var roligt att det blev av.
De var lite blyga först men det gick snart över.
Så nästa gång så tar jag o Mira cykeln o hälsar på dom :)


Mina tankar denna vecka går åt min Kära Vän !
Hoppas att allt går bra för dig !
Håller alla tummar & Tår att det ska bli bra !
Jag hoppas vi kan träffas snart,Saknar dig <3 !

Jobbigt för en själv när ens vänner inte mår bra o man inte kan göra något !
Men man får hoppas att sjukvården gör allt för att det ska bli bra !


Skit !!
Mira har blivit snorig igen,o jag är jätte matt i kroppen.
Känner mig lat o har ingen ork så jag blir så sur på mig själv !
Tycker vi har varit duktiga o försökt att hålla oss ifrån alla som är lite sjuka men det  fungerade självklart inte.
Snart så blir det en cykeltur till Miras dagis sen hem o fixa mat åt alla o kanske vila 1 minut innan jobbet :)
Mira dansar till Flygande mattan på TV. Ett riktigt bra musik program för barn !
Nästa gång så ska jag försöka Filma :)


Ha det gott alla !

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0