Tjingeling

Detta är söta Stig-Helmer som jag gav Pär i Present :) Tyvärr så har han fått ett nytt namn så får jag presentera Homer :


Blev så sugen på att ta med hans systrar hem till oss men då blir jag väl en Crazy Catt Ladie o det vill jag ju inte bli :)

Pär blev väl rätt så glad :)
Jenny fick en fin blomstergrupp o vattenpärlor.
Sedan har jag köpt HOME bokstäver till henne också som jag skrev i ett annat inlägg !

I Lördags så blev jag hela 29 år :)
Jobbade dag då men när jag kom hem så blev jag firad av familjen.
Dagen innan så Firade Mor,Kenneth o Jennys familj mig.
Fick blommer,bakbunkar,pengar o ljuslyckta.
Av min kära Man så fick jag en plågsak men jag är så nöjd över den :

Hatar hår på kroppen så denna passade mig perfect !
Av mina älskade barn fick jag:
Av Melker fick jag halsbandet & av Mira armbandet !


Sen kom min Far o firade mig några dagar senare så jag fick pengar.
Sen har jag fått :
Har vatten pärlor i, så fint.
De är super små när man köper dom sen blir de större o större med allt vatten.
Fick byta vas för det blev lite större än vad jag tänkte mig,o med lite röd färg i så blir det lite Juligt :)
Denna fick jag i förtidig present o jag är så nöjd över den !

Är super nöjd över min Födelsedag & Nästa år så blir man ju 30 o då blir det FEST :)

Har Julpyntat massor nu skulle vilja ta ner granen men det blir lite tidigt.
Men älskar Julen den är så mysig !
Tyvärr så har det ju inte kommit snö ännu.
Vill att det kommer lite,inte för mycket ;)
Man är väl aldrig nöjd :)

Mira har blivit så duktig nu med sitt Toalett besök.
Hon går själv,torkar sig själv o sedan tvättar händerna !
Gud så fort hon växer !

På Dagis kom en fröken o sa till mig  att Mira hade försvunnit ett tag o när de hittade henne så smög dom fram o såg att hon gjorde allt själv på Toaletten :)


1 Advent under mina lediga timmar så åkte Mattias,Melker o Anders in för att se TinTin .
Hade också viljat sett den men Mira är lite liten för att gå på bio.
Men i går så var jag o Melker på Cars 2 här i kumla.
Min Far hade bokat hela bion för de Utvecklingsstörda så då fick vi följa med Gratis :)
Så Peter o hans barn gick också sedan åkte vi o åt på Sibylla efter. Riktigt besviken blev jag !
Kostade mycket o var inte alls gott :(


Idag så blir det en latdag, Melker är o Leker,Mattias ligger o vilar o Mira yrrar runt :)
I Morgon blir det kalas för Anders som fyllde samma dag som mig.
Då blir det säkert massa goda kakor :)
Så nu ska jag fixa kaffe för Crille kommer !



Ha en toppen dag alla !

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0