Min Tös 1 1/2 År.....

Idag är min Tös 1 1/2 år..Gud så tiden går fort o så mycket hon kan redan ! Känns som en evighet sen hon var så här liten :
Mira Nyfödd
O jag var så här tjock :)

saknar tiden med Tösen i magen ! Men men nu har man upplevt det två gånger så det räcker väll :)



Har jobbat min kvällsvecka denna vecka så man har inte gjort så mycket. Har blivit fyra lång promenader på morgonen i alla fall.
I fredags så var Melker inne på sin Hörselkontroll o den gick jätte bra så det blir ingen Operation. O det känns skönt. Sedan blev det Kumla marken hade lovat Melker att köpa något bara för att han skötte sig så bra på Usö. Men skötte sig på marken gjorde han inte men lite saker fick han o det fick även Mira.
På Lördagen så åkte vi hem till min Mor o fikade o även hämtade min Parfym som jag hade beställt. Dolce & Gabbana Light Blue ,världens godaste parfym enligt mig !
Dolce and Gabbana Light Blue perfume
När vi var hemma hos Mor så var vi o hälsade på BÄ Bä enligt Mira,O Mu Mu för mig o Melker :)


Efter vi hade varit där så var det hem för att baka,hade fått jätte mycket blåbär från svärmor som hade blivit upptinade, så det blev blåbärsbullar o muffins. hade även gjort en paj som jag hade med mig hem till Mor på morgonen.
I dag Söndag så har jag haft Far & Eva på besök,Peter o William tittade också förbi. Nu så är Mattias o Golfar o Melker är o leker som vanligt o Mira hon leker med sina ponnysar. Snart blir det att bada,det älskar hon :)

På Onsdag så ska jag o mattias gå handledarutbildningen,Se så duktig  jag är ! Kostar 600 kr,skit dyrt men ett körkort ska jag väll ha innan jag fyller 30. De mesta människor brukar ju ha saker man ska ha eller gjort innan man blir 30 . O det har jag aldrig haft men nu så har jag hittat något -Ett körkort :)

Så nu ska jag försöka ta Hästarnas mat....Min Mobil så ja kan lägga upp lite bilder :)'

Denna fina bild tog jag på en tidig morgon promenad :



Seg dator jag har idag..... Får lägga upp mera bilder imorgon ! Ska lägga upp lite bilder på Miras nya hobby - Skor :) Hon ska ha allas skor o gå runt i..:) Bilder kommer som sagt imorgon !


Ha det gott mina Vänner !

Xo XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0