Söndag....

Min Söndag i bilder :
Som ni ser så har vi varit hundvakt i några timmar o barnen tyckte det var skit kul. Man får passa på att vakta andras hundar när man själv inte kan ha en egen !
Det har hänt lite mera under dagen....Först kom Tomas o Elma på besök sedan min Syster yster med barn sen min bror o sedan Anders o Vovven. Alltid roligt med massor av besök !
Nyligen kom Anders o hämtade vovven,Mattias kör hem dom o innan han åkte så sa Mattias att han hade spelat sin bästa runda golf :) Så det ska bli roligt att höra om när han kommer hem !
Imorgon är det jobb som gäller men det är kvällsvecka så jag kan lämna barnen på dagis på morgonen.
Ha nu en fortsatt trevlig Söndag alla !

Xo XO

Kommentarer
Postat av: Mossfolk

Vilka fina bilder på Bernhard och barnen!!! Han ser ut att trivas riktigt bra. Och jättesnällt att han fick vara hos er :)

Jättesnyggt också med svart hus!

2010-09-05 @ 21:35:32
URL: http://mossfolk.blogspot.com
Postat av: Miss Piggy

Tack !

Ja han är ju en väldigt lätt Hund att ta hand om,du har uppfostrat han väl ! O du vet om ni behöver hundvakt så är det bara ni hör av er !



Ja huset blev riktigt snyggt :)

2010-09-06 @ 10:31:41
Postat av: Helén

Gud så fint huset blev vännen! <3

Verkligen kanonsnyggt!!

Dina barn är verkligen jättefina - vad de växer!



Miss ya!

2010-09-07 @ 07:51:43
Postat av: Miss Piggy

Ja det växer fort :) titta bara på dina barn :)Synd att man inte kan träffas på en kaffe snart,det var rätt länge sedan ! Men men du har ju lämnat Kumla ;)

Jag Huset är skita snyggt vi är super nöjda med resultatet !



Saknar dig massor ! Ta hand om tösen i magen :)



Puss

2010-09-07 @ 09:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0