...

Som jag lovade i mitt förra blogg inlägg att lägga in bilder på Miras nya hobby ...Skor :)
Som ni ser SÅ älskar hon alla andras skor :)
Får några veckor sedan så fick vi hem ett reklam blad från media market o där fanns det ett wii för halva priset under en viss tid.....Den dagen så jobbade jag delad tur o under min fria tid så hade vi bestämt att åka iväg för att ta en fika hemma hos Ulrika o Klas o deras barn,men det blev en väldigt snabb fika för vi var tvungna o åka iväg för att köpa spelet o Ulrika o Crille hängde på för att också köpa. Sen tänker jag inte skriva så mycket mer om det men jag säger bara att TUR hade vi :) Spelet fick vi o det är riktigt roligt ! Melker älskar det. Okej det skulle ligga en bild här på när Melker spelar men med min tur så dör kameran .......får bli i nästa inlägg då :)
Har jobbat väldigt mycket dom här veckorna som har varit.Men förra helgen var jag ledig så då var vi på dop. barnens kusin Tova döptes. O sedan så var vi o Gratulerade  Sofies kille Henrik på 26 års dagen,efter fikat där så gick vi ut för att mata hästarna. ( Tur att min mobil fungerar så jag har några kort att bjuda på :) )
Har också varit väldigt duktig ....Har varit iväg o tränat på N-joy, dans o spinning :) Det har varit gratis så då är det bäst att passa på. Vet inte om jag ska binda upp mig där,mycket pengar blir det o några timmar borta från min älskade familj...Svårt svårt ! Men nu på Torsdag så ska jag testa yoga o det ska bli himlans skoj.
Bjuder på en bild på mig efter ett spinnings pass, röd o fin men väldigt nöjd :)



Min tjej har blivit stor också ! Hon sover inte i sin spjälsäng längre :) Hon sover i en vanlig säng o har gjort det lite mer än en vecka o det går skit bra. Skönare för mig o Mattias för när hon vaknar på nätterna så kan vi lägga oss brevid henne istället.

Mira tycker min telefon är jätte rolig,jag håller inte med henne.Men här kommer några kort som hon själv har tagit :

Duktig är hon :)
Snart så ska jag hämta Melker från skolan. De har haft brandövning idag så det kommer bli roligt o höra om :)
Ha det gott mina vänner !
XO XO

PS: Är glad idag för ikväll kl 21,00 så börjar desperate housewives, missa inte det ... DS

Kommentarer
Postat av: Helén

Hihihi - söta barnen då! Kommer ihåg Maja som oxå ÄLSKADE skor - hade dem överallt o när ngn hade varit hemma o fikat fick man leta igenom huset för att finna deras skor så de kunde åka hem med dem o inte barfota! ;)



Åhhhh - vilken fin bild på dig, saknar dig gumman!

Kramar om

2010-10-11 @ 08:56:36
Postat av: Miss Piggy

Det är konstigt..Flickor o skor :)

Men det är skönt att det går åt rätt håll !



Tack gumman !

Saknar dig också,får försöka träffas snart det var ju ett tag sen. Snart kommer ju Pyret också,Så roligt det kommer att bli !



Pöss på dig !

2010-10-17 @ 22:01:19
URL: http://melkermiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0