Helgen !

Hej alla glada denna Lördags morgon !

Tänkte skriva lite om det som har hänt,men gör det inte !
Är en i min släkt som tolkar allt konstigt o skyller sedan ifrån sig !
Men men nu är den personen borta från mitt liv ! Orkar inte lägga energi på människor som inte bryr sig om andra utan bara sig själv !

Nu något annat....
Om ni har läst någon tidning eller lyssnat på radio så vet ni vad jag menar.
Jo Natt personalen som jobbar på Kungsgården...
Hemskt säger jag bara ! Detta får bara inte hända !
Jobbade med personerna ifrågan för 5,6 år sen o detta gjorde de inte då !
Men nu finns det bevis så man kan inte säga så mycket !
Skrivs mycket lögner i tidning o TV så allt är faktiskt inte sant.
Nu sitter jag inte här o försvarar någon för det de har gjort får bara inte hända.
Tycker så synd om de äldre o anhöriga till dom !
ja ja nu ska jag faktiskt inte skriva mer om detta skrivs så mycket ändå om det !
Man behandlar andra som man själv vill bli behandlad !!!



Så nu hoppar vi till annat :)

Började jobba i Tisdags igen o det kändes riktigt skönt !
Tån har jag fortfarande skit ont i men det går :)

Igår efter jobbet så kom Tomas,Marica o Elma på besök. var jätte länge sedan vi träffades så det var trevligt.
O när dom hade åkt så gick Mattias o Melker iväg på halloween Disco som var i Kumlaby skola för förskolan o upp till 5.
O Melker hade haft det skit skoj !
Det ska börjas tidigt att gå på Disco :)

Så här såg min skräck unge ut igår :


O när pojkarna var borta så tog vi flickor fram godis skålen o tittade på händiga Manny  :)
Miras favvo program !

Mattias o barnen hade gjort en fin pumpa tills jag kom hem igår.



Idag ska vi iväg på 10-års kalas. Det bjuds på Grillbuffe så det kommer bli SÅ gott :)
Christoffer 10-år


Så nu ska jag gå o städa lite sedan fixa ordning mig för kalas !

ha en trevlig helg alla !

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0