Helgen !

Igår var verkligen en jobbig dag men väldig trevlig.
Först så åkte min Mor Jenny o Jag till Loppisen på Uffes ladda. Den var inge bra så där stannade vi inte så länge.
Åkte sedan på Loppisen i Örebro o jag säger bara HERREGUD vad mycket folk det var.
Man kunde knappt gå.
Folk tar verkligen ingen hänsyn !
Men hittade ett helt nytt "gummi" ställ till Mira för 100 :- o ett par termobyxer.
O till mig så hittade jag en varm jacka som jag ska ha på jobbet. Jenny hittade massor till sina barn också.
Hade man orkat så hade man gått runt mer för vi skulle säkert ha hittat massor men vi orkade verkligen inte !
Så då åkte vi till Marieberg istället.
Massor av folk där också,men det är tur att det är så stort för då märker man inte av det så mycket.
Där köpte jag Mössa,vantar,kläder till Mira . Melker fick inget,man känner sig lite dum men han har allt ! Det han ville ha var en mössa men förklarade för han att han får följa med o välja själv istället. Det är mycket lättare att köpa till tjejer konstigt nog. När Melker var liten så var det lätt men nu tycker jag det är skit svårt !
Skulle Luncha på ett mat ställe på övervåningen men det var så mycket folk så då blev det donkan istället :)
Det sista vi gjorde var att åka o köpa vinterskor. Blev två par till Mira dom jag ville ha var för smala vid mina vader. Har lite för tjocka :)
Men när jag kom hem för att testa Miras skinnstövlar på henne så fick vi ej upp dragkedjan så det har hon efter mig :) Ska åka imorgon o byta men då får tösen följa med !
Var i alla fall en trevlig dag med min Mor o Syster ! Inte ofta man gör något själv tillsammans !
Snart ska vi åka ut till min Mor o kolla deras nya golv. jag är så nyfiken :)

Syskon Kärlek :

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv det var jätte trevligt .Kom hem lite fattigare bara.Jag hade tur barnen kunde ha allting så jag slipper byta....Fan det ser ut som vi ska käka upp hela mac donalds

2010-10-24 @ 16:14:42
Postat av: Helén

Hej gumman - svårare att köpa till killar? Hua - tycker det är tvärtom!

Vi drar iväg en helg till ullared för att köpa ALLT, vinterkläder samt julklappar - ska bli kul så kul...



Hoppas det är bra med er alla - ser ut som så iaf. Miss ya!

Kram

2010-10-28 @ 15:48:46
URL: http://www.4barnsmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0