.

De Snöar ! Eller det är Snö,har snöat under natten o det ligger kvar fortfarande. Härligt ! Skönt när den kommer tidigt för då kan den försvinna efter Jul :)

Har lite funderingar.....Jag vill jätte gärna förstora upp ett bröllops kort på mig o Mattias men,det finns alltid ett men :)
De flesta äldre personer har sina bröllops bilder upp, Är det gammal modigt att ha det ?
Men när jag har suttit o funderat så ska jag inte förstora upp en helkropps bild på oss,får ta en närbild för då kan det ju vara vilket kort som helst.
Funderar på detta kort :
Men det blir ett svart vitt kort i canvas !
Vad tycker ni ? Ska man ha ett  helkort eller är det snyggast så här ?
Kommer inte bli en jätte förstoring för vi ska ha kortet på en tavelram o på ena sidan ska det vara ett kort på Melker o andra ett på Mira !



Min Tå är bättre nu om ni undrar :) Gör fortfarande lite ont att gå med skorna. Men ska börja jobba nu efter helgen man blir ju tokig på att gå hemma hela dagarna :)
Imorgon kommer nog bli en toppen dag, Jag min Syster o Mor ska umgås hela dagen utan barn. Det är inte ofta som det händer men det kommer säkert bli super trevligt ! Man ska ta vara på sin tid med sina föräldrar den är väldigt viktig !
O måste berätta,min Man har fått jobb. Han börjar nu på Måndag. Kommer bli konstigt att vara själv med barnen på veckorna när han börjar. Det är skönt när han är hemma men ett jobb är ett jobb.
Han ska jobba som markläggare,så då får han vanan inne tills vi ska fixa på tomten nästa år :)

Hoppas Miras dagis bilder kommer på posten idag,eller vi får inte bilderna man får en kod för att sedan beställa de man vill ha. Melker blev skit bra men han brukar alltid bli bra. Så hans kort ska jag försöka få på Canvas måste bara ringa fotografen o fråga om de kan fixa det. O om Mira blir bra så blir hennes också det. Kommer inte att beställa mer bilder för vi fick inte ta syskonkort detta år o det blir så dyrt att ge bort två kort till alla. Ska försöka ta själv för att sedan ge bort.


Kom på...Har fått många frågor om ringarna på min mail.
O nej jag ska inte sätta stenar i Guldringen. Tänkte göra det men han som gjorde ringarna sa att han inte ville sätta in stenar. För alla bakterier, han berättade massor så då får den förbli slät :)
O på smycka är både silver ringen o guldringen gjorda. Killen som jobbar där har gjort dom själv.
O Guldringen är gjord efter min Mormors vigselring o Min mans farmors Viselring. Så det är en släktring inom Fam Rhodiner !

Nu tror jag att jag har svarat på dom frågorna !


Här kommer lite bilder från dagena lek ute i snön :


Måste köpa lite mer vinterkläder till Mira,melker har allt men Mira måste ha bättre vantar. Hon sliter av sig sina hela tiden. men ska ju iväg imorgon så då blir det shoppa. O i November så drar My gang till Ullared :)


Nu ska jag titta på Hem till Gården :)

XO XO

Kommentarer
Postat av: Helén

Den bilden du har lagt upp är så fin på er vännen! <3 DEN I CANVAS BLIR SKITBRA - VERKLIGEN! Oj, stora bokstäver - orkar inte radera o skriva om! ;) fniss



Vad snö ni fick i Kumla, här var det bara pytte pytte..... Lika bra det enligt min smak men men....



Kram på dig!

2010-10-29 @ 14:26:58
URL: http://www.4barnsmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0