Helgen !

Måste bara berätta....Inge roligt för andra kanske men jag är stolt :) Idag när vi kom hem från Farmor så står Mira vid bordet o ser lite fylle fan ut,då frågade jag -bajsar du Mira ? - Ja  - Ska du gå på toaletten o göra det. - Ja  Så då tog jag o satt henne på Toa sen kom det nummer 2 :) Hi hi så stolt man kan bli över så lite :)
I Fredags så var vi iväg o veckohandlade medans Melker var på skolan. Han tycker inte det är så roligt att handla. Efter det så åkte vi iväg o köpte den försenade förlovningspresenten åt Anders o Karin. Två hjärtan som sitter ihop blev det. Riktigt fin tyckte jag själv o jag tror de blev väldigt glada över den också !
Vid 17,00 tiden så kom Anders,Karin,Linn o Berhnard för att ta hand om våra troll . Vinkade fint hej då till barnen i fönstret sedan var det bara att åka iväg o hämta upp Far o Lillebror. Sen styrde bilen till Laxå för att Bowla o Äta mat med alla Syskon med respektive o Far. far fyller idag så det var hans present från oss. Här kommer lite bilder från familjen Annorlunda


Peter vann stort över alla o jag kom sist :) Lite svårt att Bowla med en bruten tå ,haltade fram till linjen sedan kastade jag såg ut som en mupp men vad gör man inte för att roa andra !
Men det var en trevlig kväll ! Är ju inte så ofta alla är samlade.

När vi kom hem så sov Melker men Mira ville vara vaken o leka o äta Godis som hon säger. Men mattias nattade henne sedan satt vi igång tv spelet o spelade lite. Inte jag då utan alla andra :) O det hade gått jätte bra för Anders o Karin o det är roligt o höra o barnen hade också haft det skoj !


Var en super trevlig Fredag !

I Lördags blev det Mys frukost framför Tv,n. Händer inte så ofta i denna familj men ibland så. Tycker att man ska sitta i köket o äta alla måltider,är en köksmänniska vill säga men  självklart finns det undantag !

Lördagen blev lugn o skön. Var bortbjudna på middag hemma hos Ulrika o Klas men tråkigt nog så blev det sjuka så vi har skjutit på det några dagar. Så Crille kom på kvällen o tittade på film med oss.
Har snart målat om mitt skåp nu..till svart :) Lägger ut före o efter bilder imorgon !

Idag Söndag så fyller min Far.Kommer nu på att barnen har glömt att ringa han :( Men men de får det göra imorgon istället man kan ju inte tänka på allt !
På morgonen så tog jag o Melker cykeln o cyklade hem till Fia för en fika. Melker lekte med Linus medans vi satt o skvallrade :).
När vi kom hem så åkte vi till Farmor o Bernth för att hälsa på. När vi hade åkt förbi Örebro så stannade Mattias efter vägen o sa-Nu byter vi plats. fan jag höll på att DÖ. Har bara kört en gång innan. Men super nervös var jag,satt mig bakom ratten o körde till Vedevåg o det gick bra men mina nerver var totalt förstörda. var länge sedan jag var SÅ nervös. Men vill jag ha mitt körkort så måste jag ju köra o det jag var mest nervös över var att barnen var med i bilen. Men men jag har KÖRT :)




Snart är det natten !
Ha det gott mina vänner !

XO XO Miss Piggy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0