Nu är jag här igen ;)

Hejsan alla glada ! fan snart har det ju gått en månad sen jag skrev....Har fått lite klagomål av folk att jag inte skriver längre,men jag lovar jag ska försöka ! Är ju roligt att ha själv o gå tillbaka till o läsa när det har gått ett tag. För i denna blogg så skriver jag mycket om mina älskade barn o om mina tankar....man kan säga att jag skriver om allt !! men jag lägger inte in efternamn på människor som jag inte vet om de vill vara med eller ej o foton frågar jag först,så ibland så kan jag inte lägga in allt i bilder för alla vill ju tyvärr inte vara med !
Men nu ska jag börja.....
Min Prinsessa har ju hunnit fylla 1 helt år ( Fyller den 12 mars )
Så här kommer lite bilder från denna dag :
Blev inte så många bilder ska försöka hitta mer ! Son sagt all vill ju inte vara med på min blogg :(.
Mira fick fira sin dag i tre dagar, så är det när man har stora familjer ! Men dagarna blev lyckade o Mira blev super glad av allt hon fick !
Lite av det hon fick är...Kastruller,tallrikar,muggar,tygmat,böcker,pussel,nalle puh som sjunger o mycket mycket mer.
Tack alla för att ni gjorde Miras dag bra !

Ja vad har hänt mer i mitt liv ??? Mycket mycket.....Mira har börjat sin inskolning på dagis. Fick dagis nere vid Lidel så jag har gått väldigt mycket denna vecka. Men det tråkiga är att vi måste byta dagis snart för hon ska få gå här nere i kumlaby för det är inte roligt att lämna en unge på ena delen av kumla sen den andra. O det tråkiga i det hela är att detta dagis hon går på verkar skit bra ! Är toppen personal o jag tycker de jobbar på ett bra sätt,så jag hoppas jag kommer känna samma på det andra dagiset ! Har lämnat henne två gånger själv,först 30 min o det gick skit bra o den andra lämnade jag nästan 1 timme o det gick inte lika bra. Det är som att sticka en kniv i hjärtat,ni som har barn vet hur det känns !  Men det kommer förhoppnings viss bli bättre ! ska ju börja jobba nu den 5 April.

Tänker tänker om det är något mer........Vi har inte gift oss ännu för det har helt enkelt bara inte blivit av..Men någon gång blir det ! Vill ju lämna bort Barnen på kvällen/natten o det är lite svårt men min mor ska ta de någon natt så då smäller det ! För det ska bli krogen på kvällen med våra vänner !

Ska inte skriva så mycket mera nu för då blir det för mycket för er läsare att läsa :)
Kommer några bilder på våran kisse Ester .

Ikväll ska vi grilla ...Ska bli så gott !

Ha nu en toppen helg alla !

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0