Måndag !

Mira bira är förkyld idag så det blev inget dagis för hennes del !
Men Melker är iväg ska gå o hämta han 13,00.o nu sover Mira så då kan jag skriva lite :)
Pratade med rektorn för miras dagis (gläntan) i fredags o hon berättade att man ej kan öppna dagisen tidigare,men hon visste inte hur hon skulle göra med mitt fall. Så idag har jag ringt henne men självklart inget svar...ska fråga om det är någon mening att jag fortsätter med inskolningen för hon kan ju absolut inte gå där när jag börjar jobba så de är ju tvungna att ge mig något annat...Helt sjukt detta har suttit x antal timmar varje dag o ringt runt helt sjukt...Hade tur med Melker fick plats där jag vill. Allt är fan lättare med ett barn för hade jag bara haft en nu så hade det gått. Tur att man inte ska ha mera barn :). Ursh blev ett väldigt negativt inlägg ! Men jag vet att jag har rätt så de får fan ordna med allt ! Ska skicka en insändare till tidningen o klaga,för att alla ska få veta..Tänk de som inte orkar bråka o bara tar allt,stackars er eller inte man måste stå upp för sig !
Nog om detta skriver mer när jag vet mer !
I Lördags så grillade vi,Crille kom också..Super gott var det. Så skönt att man bor i hus så man kan grilla hela sommaren !
I Söndags så var vi ute till Svärmor o åt god mat,mattias hjälpte dom att slå ner någon pinne i bryggan så den inte ska flyta iväg när isen smälter. Sen var det bara hem bada barnen sedan sängen ! har inte hänt så mycket mera.
Nu till helgen så är det påsk o min Stora Älskling blir hela 34 år . Sofie o hennes nya kille kommer då på grillat så det ska bli trevligt !

Kommer med bilder senare !

Xo XO

Kommentarer
Postat av: Helén

Hej gumman!

Oj vad kul o se TVÅ inlägg från dig. Det var ett glapp där mellan o då tittar man inte in lika ofta men så ser man TVÅ! WIIII..... kul



Jag hänger inte riktigt med i svängarna med dagiset - förstår bara att det är i två olika delar av stan o du ska behöva gå så in i helvete mkt för att hämta o lämna?!

Men min första tanke blev "Mattias?!

Vad har han för tider menar jag - kanske inte alls passar in?



Nähä - inte gift er än - känner ju pirr i magen ju - vill ju höra allt o se bilder! :)



Har totalt missat lilla snäckans födelsedag - massor i skallen o livet skäms

Men ett skamset "Hipp Hipp Hurraaaaa" i efterskott från mig till henne! <3



GLAD PÅSK HJÄRTAT o hälsa familjen!

Puss & Kram

2010-04-02 @ 09:04:35
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0