Vill ha ;)

OOO  Har hittat skor som jag vill ha :)
Så snygga !!
Vill ha ....Ska försöka få med mig mannen när jag kommer hem på min delade tur i morgon. Kan kanske få hem nån av skorna :)
Har shoppat på Tradera nu i några dagar också...O snacka om jag har fått bra saker för lite pengar !
Detta armband har jag velat ha nu jätte länge men ville inte lägga så mycket pengar på det. Men vann det för en billig peng..
Klicka för att visa Megabild! pandora armband
Snygga örhängen blev det också.
UNDERBARA ÖRHÄNGEN SNÖ OF SWEDEN!!!
Håller på att buda på denna snygga plånbok också o jag hoppas jag får den :)
Ja ja det är detta jag gör om dagarna :).
Nu ska jag fixa iordning mig sen blir det sängen,jobb imorgon !
Xo XO

Kommentarer
Postat av: Helén

Gladiatorsandaler har jag köpt - snygga o SKÖNA!!! :)

Visst är tradera roligt? Jag höll på ett tag med så drog småslantarna iväg o helt plötsligt blev det mkt pengar! :(

Men behöver man nått till ett bra pris är tradera skitbra - bättre än blocket! :)

KRAM

2010-06-21 @ 12:40:28
URL: http://www.helenslillavita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0