Lite av allt !

Okej har faktiskt inte köpt några av de skorna jag la ut :) Får bli någon dag fram över !
I Onsdags så var jag ledig från jobber. Melker hade fått en hörselkontroll på usö då.
Så jag frågade Anders om han kunde passa Mira 1 timme då för syskon får ej följa med !
O det gick jätte bra,de hade gått runt lite på stora Holmen. Men för Melker blir det nog operation efter sommaren, hör nu ännu sämre än vi började. Så nu hoppas jag att det blir en operation så man slipper åka fram o tillbaka hela tiden !
När jag var klar så gick jag o barnen till stora Holmen o lekte..Mira sov i början så Melker passade på då o trampa lite trampbil o när hon vaknade så åkte vi lillaputtetåget o hon tyckte det var skit roligt,fick tyvärr ingen bild när hon ler stort men hon gjorde det mycket under turen. Melker har alltid tyckt om puttetåget o faktiskt jag också :)
Efter så tittade vi på djuren sedan begav vi oss upp på stan för att shoppa lite. En keps till Melker,1 keps till Mira. båda fick varsina solglassögon,Melker fick 3 par strumper,jag fick ett par byxer o en skjorta o Mattias två tröjer. Blev rätt mycke ;). Sedan träffade vi min älskade Mor så vi tog en promenad till Öb för att köpa lite mer saker o där blev det också en fika o glass pause. Sen blev klockan efter 16,00 så Mor tog bussen hem o min Älskade Man hämtade oss efter jobbet. En riktigt lyckad o trevlig dag hade jag med barnen !
Här är lite bilder :
Det var ju Midsommar i Fredags....Jobbade till fyra denna dag men gick 15,00 :).
Mattias barndoms kamrat Klas med familj kom o Anders, Karin o Linn och Crille.
Blev en toppen dag ! Först var jag nervös att jag inte skulle hinna göra allt för att man jobbade men Mattias hjälpte självklart till men jag vill ju ha lite kontroll. Så när jag kom så hem så var Klas o Marie redan här med barnen,Crille kom samtidigt som mig. När Anders o Karin kom så blev det sill o nubbe...Skit vad äckligt det är men är det Midsommar så måste man :). Sedan lite senare blev det grillat o efter det Jordgubbstårta. Mattias o jag hade planerat att vi skulle göra lite lekar men tiden bara flög iväg . Tror Anders o Karin åkte strax efter 24,00. Klas o Marie o deras barn sov över det fick vårat sovrum så vi låg i Melkers rum. Men det var en toppen Midsommar med perfect sällskap ! Tack alla som var med !
Tyvärr så tog jag inte så många bilde men några blev det...
Efter detta så fick crille sitta i Klas knä  o göra det samma,tyvärr så tog jag inge kort ;)
Bror min kom förbi en snabbis.
Tea o Melker är på snigeljakt :)
Bloggar ju inte så mycket längre så jag tänkte lägga ut lite strö bilder.....Mira går som en prinsessa nu har nog glömt att berätta det  !
Choklad är gott !
Ha nu en toppen dag alla ! Nu ska jag väcka upp min prinsessa för att gå ut o leka. Melker är hos grannen o badar !
Xo XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0