Torsdag 14 Januari.

Fan fan jag är sjuk eller sjuk är jag väll inte men förkyld o helt matt i kroppen :( Mattias är också slut i kroppen o förkyld men han är på jobbet: Så han är duktig. Jag orkar fan inget idag,lämna o hämta Melker på dagis o leka lite med Mira sen är jag helt slut. Ska dammsuga i alla fall innan Mattias kommer hem annars kommer jag bli ännu sjukare :)
De här korten är ifrån igår glömde bra lägga upp de i förra inlägget :
Det är så fint ute !

Fan vad snygga bilder det blir med min mobil är så j***a nöjd med den.
Har Sony Erikssons satio, köpte den mest för att jag tycker om att ta kort. Har en skit bra system kamera hemma men den är så klumpig att ta med över allt så då är det perfekt att ha en bra kamera i mobilen för den glömmer man ju inte mycket !

XO Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0