Så rart !

Hallå mina kära läsare :)
Måste bara berätta om vilken rar pojke jag har !
Idag innan dagis så kommer han ut ifrån sitt rum med en teckning,en jätte fin teckning som han har målat till en tjej på dagis ! Är det inte rart ?
Hjälpte han skriva hennes namn på men sen när vi går till dagis så säger jag -tror du Frida blir glad nu ? Melker tänker o tänker sen säger han - Men mamma det var till min kusin Frida. Då kom det ju fram om de andra pojkarna får veta att Melker har målat en teckning till en tjej o tjejer är ju äckliga :). Men då sa jag att vi säger inget till någon vi lägger den på hyllan så får hon se den när hon kommer. Men tyvärr så var hon inte på dagis idag :(.
Men vad jobbigt det måste vara o vara 5år o tänka på att man inte ska bli retad på dagis. Vart tar världen vägen ? Dagis ska väll vara roligt ? Men nu vågade han i alla fall så jag hoppas nu att ingen av de andra killarna får reda på det o retar han sen.

Det är ett hjärta på magen o en sköldpadda brevid :)
Frida är en väldigt bra kompis på dagis !

Denna vecka har det inte hänt så mycket .
Har bakat som vanligt, haft över Jenny på mat i Torsdags innan mupp verksamheten !
O idag är det fredag o då blir det Tacos ....mmmmm. Robbin kommer också förbi o äter så det ska bli trevligt !
Sen blir det en överraskning om vad som händer i helgen för vi har inget inplanerat !

Ha nu en trevlig helg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0