Hej hopp 2010 !

Oj nu var det verkligen länge sedan o mycket har hänt !
Hade en super trevlig o mysig Jul med min familj alltså Mattias ,Melker o Mira. Var riktigt skönt att fira själva o att vara hemma.
Dagen innan jul den 23 så har jag o min vän Sofie lilla julafton med julmat o uppesittar kvällen,har hållit på nu i ca 8 år. O det är jätte trevligt.
När Mattias o jag blev tillsammans så blev han med också sedan hans vän Anders, o året efter Crille o detta år kom Madde med, Alltid trevligt med mycket folk !
O själv klart var kvällen trevlig !
Mellan jul o nyår vet jag knappt vad som hände :) Var snö på Julafton det är minns värt i alla fall o den ligger kvar fortfarande . I går var det -27 på morgonen o idag -18...Kallt :)
Nyår så blev det inflyttnings fest. Vi bjöd på bål o ost o kex sen hade jag gjort ananaspaj o vitkladdkaka o allt blev riktigt lyckat. Melker o Mira var förstås hemma med oss o Marica o Tomas hade med sig sina barn. O det fungerade kanon !
Sen under kvällen så hade Marica en lek som var skit skoj tyckte jag :).
Tack för det Marica !
Älgen o Anna-sara blev övernattningsgäster, Miras rum är ju klart så de fick sova där.
Här är det lite bilder från festen :
Har fler bilder på min facebook om ni äe intresserade av att titta !
Men jag är helnöjd med festan. Mattias o Jag är super bra värdar !
Här kommer lite blandade bilder från dagarna som gått :
Miras rum ! O jag har tapetserat en vägg för första o sista gången i mitt liv :) Melkers rum : Miras gamla vagn : Den nya vagnen o denna gång var det Mattias tur att välja färg :)Men jag tycker också den är fin !
Säg Hej till våran nya Familje medlem Ester :
Okej lite punkter om vad som har hänt under 2009 :

  • Mira föddes den 12/3 klockan 23,25. Vägde 4100 o var 49 kort.
  • Melker blev storebror !
  • Har varit förlovad med Mattias 1 år den 29 /2.
  • Mattias o jag firade 4 år den 25 /12
  • Har blivit husägare. tror det var den 15/10 ;)
Detta var i alla fall de största händelserna detta år !



Kommentarer
Postat av: Helén

Älskar din blogg!!!!! :)

2010-01-11 @ 02:54:13
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Miss Piggy

Tack sötis !

2010-01-11 @ 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0