Helgen !

Ny dag o nya tag....ha ha :)
Min helg har jag mest varit trött ska fan ta o köpa mig massor av vitaminer så man kan bli människa !
Mattias har också varit skita trött men med annan anledning än mig :)
Min Fredag började inte så rolig....Vill sluta med Melkers tre timmars dagar för att han inte tycker om dom ,vi vill ha tillbaka 5 timmar tre dagar i veckan. Så då pratade jag med fröken på morgonen o hon tyckte inte alls att det lät bra. O jag som var så snäll o testade för det var min enda orsak  annars hade jag aldrig bytt till tre timmar varje dag *ARG* . Men ja sa till hon jag pratade med att hon kunde ta upp de med de andra så kan vi prata om det när jag kommer tillbaka..............hmmmmm......När jag kommer tillbaka för att hämta skit ungen så säger de till mig att rektorn hör av sig....Hallå kan man inte säga vad man tycker till mig eller är jag så jävla farlig ??!!
Ursh blir arg av att bara skriva om det...
Men rektorn ringer o hon var så himlans trevlig en ung tjej o vi pratade ett tag, jag la fram min åsikt o hon lyssnade. Hon berättade också att personalen inte vill byta tillbaka men det är hon som bestämmer i slut ändan. Så nästa måndag så är det möte på dagis o då ska de prata om det så då får jag veta.
Men blir  så sur för när vi hade möte sist så ville de ej ha hjälp från stödteamet för allt var bra..Hallå ? Fattar nada.
Tycker mest synd om Melker för snart ska han börja gå 10 timmars dagar o hur fan ska personalen klara det om de knappt klarar 5 timmar ??? O de tre timmar han är på dagis så är de mest ute o Melker leker jätte bra ute.. Så mitt ord om personalen är LAT,tycker de är jätte trevliga men tyvärr så har jag kommit fram till att de inte tänker på barnets bästa.....Skulle kanske haft lösenords skyddat på detta inlägg eller ?? fan heller läser någon detta som känner personalen eller är personal så står jag för det, Jag skriver inte bara saker utan jag står för allt o om jag har fel någon gång (händer inte ofta) så ber jag om ursäkt !;) Säger som Kjell Berqvist sa på stjärnorna på slottet -Har man renat mjöl i påsen så kan man säga sin åsikt ( Nått sånt sa han men kanske inte exakt detta men det var samma betydelse i alla fall.)
Ja nog om detta på Måndag skriver jag om det igen i alla fall !!


På kvällen hade vi bjudit över min bror Robbin på Tacos,min andra bror ringde då också o då kom han med (har fyra bröder :) ).
Var jätte trevligt,åt tacos o pratade skit om våra andra syskon ( Skoj Jenny )!
Sen kom Crille över också,peter åkte hem efter några timmar.
Blev mer Öl för både mattias o Robbin sen någon Whisky slank ner med ;) Fulla blev det i alla fall. Som jag tyckte var jobbigt,Mattias blir så himlans prat glad o irreterande men dricker man inte själv så får man skylla sig själv. Men kvällen var trevlig i alla fall. Här kommer några bilder., Sent blev det också så man var halv dö dan efter !
här tävlas det i boxning,crille van över alla ! Vet att det hänger en julgardin kvar men får inte bort den den sitter liksom fast,men jag ska ta tag i det idag. så sluta nu att störa er på det jag vet att den hänger där :).
Sen blev det guitar hero,o jag vann alla gånger! Crille hade åkt hem då ;)
Här har ni en trött tjej hon ville så gärna vara vaken myke längre för att dansa till musiken men till slut så gick det inte :)
Mattias o Robbin hade skit roligt i alla fall !!

Lördagen så kan mina kära läsare lista ut hur de mådde ? Robbin mådde skit bra men inte min Älskling :) Så hela lördagen blev en lat dag o det var riktigt skönt !

Söndag så kom Crille förbi på förmiddagen. O jag kan säga att jag var skit trött för Mira har haft nattskräck eller tänder på G inatt för hon har skrikigt så hon nästan tappar andan.Så vi kanske sov 2 timmar sammanlagt på hela natten :( men men hon vaknade i alla fall pigg :)
Sen på Eftermiddagen kom Tomas,Marica,Mira o Elma på besök. Lika trevligt som alltid !
Sen kom Crille tillbaka på kvällskaffe sen var det sängen !
Har fixat in Melker på fotbollsskola nu, så varje söndag ska han börja gå. Så det kommer bli skit roligt för han ! Så nu iveckan så får vi åka o köpa benskydd o lite till. Har mailat badhuset också om simskola så vi får se om han ska börja där också :) Roligt för han o få lite o göra !
Så tillslut så ska ni får en bild på sötisen hon har precis lärt sig att resa sig upp i själsängen själv. Hon har inga problem att resa sig om jag håller henne i händerna , men det är många kilon för hennes korta ben :)


Kommentarer
Postat av: Helén

För det första; HELT RÄTT att skriva om sina åsikter uppet. Kan man stå för dem så ska man inte hymla! Tycker det är förjävligt o taskigt mot Melkerpojken... Hur FAN kan de? Det är väl inte DERAS behov som ska täckas upp i första hand utan barnens? Detta är DERAS YRKE o de har själva valt det - inag barn ska bli lidandes för det... STÅ PÅ ER!!!!! Allt mitt stöd



För det andra: Fan vad snygg Robbin har blivit! Jag har sett honomo ngr ggr ute men jag har knappt reflekterat att det är han - men haft i bakhuvudet att det är så... Verkligen toppenkul att ni har bra kontakt - du o dina bröder o ena systern iaf! :) tummen upp



För det tredje är du oxå söööööt! ;)



För det fjärde: Lilla Miiiira då - stora tjejen juh! Vill komma ner ngn dag - är det ok?



KRAM

2010-01-25 @ 20:42:18
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0