Helgen !

Hallå...Ännu en helg/vecka har passerat !
Nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli 11,30 för då ska jag hämta Melker på dagis !
Mattias är hemma idag så jag ringde vårdcentralen nu på morgonen så de kommer att ringa upp han 11,35, han gick hem från jobbet i Torsdags för han hostade så o var förkyld.han har ju ett väldigt fysiskt jobb o mår man inte bra så blir man inte bättre när man jobbar som han gör !
Men nu har han mest hosta som han inte blir av med....Hela familjen har varit lite sjuka från o till nu i nästan 3 veckor så vi får se vad Läkaren säger ! Ska också fråga om den andra sprutan i svinvaccinet om vi kan komma idag o ta den ! Får bara muta Melker lite :)
Helgen har varit väldigt lugn o skön.
I Fredags så kom Sofie förbi på en kaffe efter jobbet..hon skulle ha åkt till killen sin i mariestad men han har gått o skadat sig så han skulle bli opererad i foten så då kom hon till oss i stället !
På kvällen blev det så klart Lets dance, Mattias kände sig inte så bra så inga vänner fick komma denna kväll !
På Lördagen så var crille över på en fika o framåt kvällen så kom Sofie på Pizza o filmvisning. Tittade på Avatar iett dåligt kvalite, så Mattias vägrade titta men Sofie proppan o jag tittade i alla fall.O den var jätte bra,tyckte jag i alla fall ! Men ska titta på den igen när vi tar ut den i bättre kvalite !
Försökte lägga in bilder från mobilen men är man trög som jag så gick det inte så bra ;).
Men här kommer en på mig o Melker o en på Mira som är ute o går med rullatorn ;)
Söndagen så var det Melkers andra fotbollsträning,vi behövde inte vara med denna gång. O det hade gått jätte bra !
Nu på Lördag så är det match i Karlskoga mellan 13-16 så hela dagen blir fotboll. Mattias o min älsklings sport.......NOT men vad gör man inte för barnen :)
Ja o veckan som har varit skriver jag inte mycket om den har gått fort bara. Har bakat mycket o blivit tjockare...kanske ska sluta baka kanske går ner i vikt då !!
Så nu är Mattias uppe...... kanske ska vara lite social.
Mer bilder kommer i veckan 1
Ha det gott alla !
XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0